Line6 echo pro

Status
Please reply by conversation.

rinini

Stamgast
Hoi...oi....i....i....

Na overboden te zijn op ebay, ben ik nog steeds op zoek naar een line6 echo pro.....ro.....o....o.....

Help me!

Riny

Good luck! Ben zelf een tijd op jacht geweest, mooi zonder resultaat ! ;{

ik heb ook lang gezocht en uiteindelijk besloten hem nieuw te kopen en nooit meer weg te doen. ik denk dat ieder die er een heeft, hem niet zomaar weg doet... succes

Ik had er dus bijna eentje via ebay.
Ik had niet gewonnen met bieden, dus ik had een mailtje gestuurd dat ie m altijd nog aan mij kwijt kon als de winnende bieder niet reageerde.
Paar dagen later mailt ie terug, dat hij nog niks vernomen had van de winnende bieder.
Dus ik helemaal te blij. Hij zou nog een dag wachten, en als ie nog niks hoorde dan, zou hij hem aan mij verkopen.
Maar helaas heeft de winnende bieder alsnog gereageerd...=(
Ik heb echt zitten balen gister...

Maare, zijn die dingen dan nog ergens nieuw te krijgen? Dan koop ik ook wel een nieuwe.

Riny

Helaas, niet meer nieuw te koop.
Mijn zoektocht duurde ongeveer een half jaar. Er hebben er in 2004 minimaal 3 op marktplaats gestaan dus met wat geduld moet het zeker wel lukken. Het zijn BTW bijna altijd gitaristen die er een te koop aanbieden dus misschien loont het om eens op een gitaarforum ofzo rond te vragen.

succes.

ik heb hem gekocht bij een muziekwinkel in almere, (die idd meer op een gitaarwinkel leek)

Welke....

Welke....

...winkel was dat?

Origineel geplaatst door korgkonijn
ik heb hem gekocht bij een muziekwinkel in almere, (die idd meer op een gitaarwinkel leek)

google: nederland muziek in almere

Die had ik laatst dus al gebeld... niet meer in voorraad, niet meer te leveren...
Jammer, want ze hadden een aardige aanbieding voor de laatste exemplaren.

Ook Feedback heeft ze niet meer, trouwens.

Wat gaan ze op ebay? Ik heb er eentje, en zou die eventueel wel wegdoen, als ik er genoeg voor krijg.
Ik heb er zelf ooit nog een dikke 30.000 ouwe belgische franken voor betaald, zo'n 750 Euro dus.

Jan

Dirk Witte in amsterdam heeft er eentje (een nieuwe!) voor me kunnen regelen via de importeur.
395 euroos. Hoop geld, maar er zit garantie op.

Die garantie had ik dus wel nodig, want ik nam hem mee naar huis, sloot hem aan en..... niks.. geen echo te horen.
Kapoet. stuk.=(

Dus hij is nu weer terug voor reparatie..
Maargoed, dat zal wel goedkomen, ik heb er iig eentje :)

Riny

Wat gek. Vooral omdat ik dit soort verhalen wel vaker heb gelezen. Nou ja, hopen op beterschap dan maar.

Kan deze thread dicht?

Ik heb er vooralsnog alle vertrouwen in...

Hij kan dicht wat mij betreft.

Status
Please reply by conversation.
Back