aksys. fx rack.

Martijn A.

Ingeburgerd
Weet iemand in godsnaam hoe ik de fx rack editor open in Aksys? Het moet een standalone editor zijn waarmee ik vanuit Aksys mijn eb20fx board kan editten,kan geen toepassing vinden om deze editor te activeren binnen Aksys. Er verschijnt ook geen icoontje van deze toepassing bovenin op het balkje waar je normaal de globale editor op kunt starten.

Heb alles geprobeerd,help mij a.u.b.!

:halleluja

Even uit m'n hoofd want ik ben niet in m'n bunker. Laad een multi in je S5/6000 open in Akaisys het "geheugen" van je sampler. Rechtsklik de betrefende multi, je ziet nu effecten in de lijst staan. Wanneer je met links dubbel klikt kom je in de mixer van de multie.

Ben hier ook pas na enkele maanden achtergekomen. De toegang tot het effecten menu is bepaalt niet voordehandliggend.

Vindt ik altijd zo jammer. Bezoekt iemand het forum, waarschijnlijk om het antwoord op de dringende vraag te horen, komt er geen enkele reactie! =( :kont:

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Vindt ik altijd zo jammer. Bezoekt iemand het forum, waarschijnlijk om het antwoord op de dringende vraag te horen, komt er geen enkele reactie! =( :kont:

Oh sorry! Ik wilde jullie nog bedanken:okdan: had helaas niet meer de mogelijkheid,bij deze.

Ben hier ook pas na enkele maanden achtergekomen. De toegang tot het effecten menu is bepaalt niet voordehandliggend. [/B]

Helemaal mee eens, dit had duidelijker gekund.
Ook ik heb hier naar zitten zoeken doordat ik via hun site had gezien dat dit moest kunnen.

Back