• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

E-MU MP-7 Command Station + XL-7 Rom

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Steven V

Ouwe rot
Te koop: E-MU MP-7 in topconditie, met extra soundrom X-Lead V2 geïnstalleerd. Modulaire synth inside!!
Gaat weg wegens aankoop wat anders.

Handleiding, doos, stroomkabel aanwezig, alsook de originele verpakking en boekje van de X-Lead V2 rom.
Er zit een CD-ROM bij met software voor op je pc; hiermee kun je met een USB kabel patterns en songs van MP-7 naar pc en vice versa versturen. Ook deze CD-ROM in mint conditie.

Verzenden is mogelijk, ophalen en/of komen testen ook. Verzenden gebeurt verzekerd via EMS-Taxipost en de verzendkosten zijn voor de koper.

Ik maak binnenkort nog een foto.

Absolute nieuwstaat. Leeftijd iets minder dan een jaar. Eerste eigenaar, altijd in een rookvrije studio gestaan, nooit mee opgetreden.

Vraagprijs 800 euro.

1087header.jpg

Prijsverlaging! 775 of doe een bod!

Voor de duidelijkheid: de sounds van de XL-7 zitten hier dus ook in! Klik

De sounds erin zijn ook identiek aan de Mo'Phatt module en de XL-1 module

Hiermee haal je een uiterst proffessionele sequencer / synth workstation in huis! De sounds zijn ongeloofelijk goed, zowel voor hiphop/rnb (Mo'Phatt rom) als voor dance/trance/house/techno/dnb (XL rom)...

Oke, fikse prijsverlaging! 725 of een ander goed bod.

Zend gerust een PB als je vragen hebt.

Ruilen met een MPC2000XL in goede staat mag ook! Daarom verkoop ik de Commandstation namelijk.

Of ruilen met een Waldorf Micro Q keyboard, in goede staat.

Ik doe er nog een stukje af: 675 euro! Als dat geen stuntprijs is voor een zo goed als fonkelnieuw apparaat!!

Hij mag weg voor 500 euro met één soundrom erin naar keuze. Ik ben namelijk benaderd door personen die enkel geïntresseerd zijn in een soundrom.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back