Doepfer MAQ 16/3

Status
Please reply by conversation.

analogicbear

LSD Flesh of the devil
Gezocht Doepfer MAQ 16/3, laat maar horen?. graag normale bedragen.

Origineel geplaatst door mono-poly
300 euro duur? :confused:

Nee Dennis 300 euro is een goede prijs.8)

die van the Q is van mij geweest, die is werkelijk zo goed als nieuw, alles bij elkaar een half jaartje oud misschien, met de laatste software (niet onbelangrijk als je midi gaat gebruiken), dan is 450 vraagprijs (waarbij je dus uitkomt op 400 hè?!) ook niet verkeerd. en als je geen midi gebruikt en er netjes mee omgegaan is, dan is een wat oudere voor 300 ook een goed idee. die maq is er leuk genoeg voor.

dus eigenlijk snap ik deze thread niet helemaal, tenzij je natuurlijk die aanbiedingen niet hebt gezien, of misschien wel gezien en gedacht: laat maar komen, ze staan al even te koop (buyer's market) ??

Mag ik de starter van de thread er nog vriendelijk op wijzen dat bij zijn plaatsgenoten aan de oude gracht een MAQ nieuw nog altijd 715 euri kost.

Origineel geplaatst door The Q
Mag ik de starter van de thread er nog vriendelijk op wijzen dat bij zijn plaatsgenoten aan de oude gracht een MAQ nieuw nog altijd 715 euri kost.

Heb geen zin in zinloze discussies, maar die dude's aan de oudegracht zijn ook een van de goedkoopste??

OK 670 bij de muziekboer in Dld dan? Nog steeds 220 euro verschil. magoe, als je streven+/- 200 euro voor een MAQ is ben ik bang dat je nog wel even zoekt.

Mijn streven is 300 tot 350 eurie.

Okay laten we strijdbijl begraven ik heb er een gevonden:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back