hoezo complex?

eraserhead

Ingeburgerd
:stupid ik heb nou een tijdje een karma, maar het zal wel aan mij liggen want ik snap er geen reet van. Hij klinkt echt super hoor en ik kan echt niet wachten ermee aan de slag te gaan...maar op dit moment sta ik alweer op het punt hem te verkopen. Is er niet toevallig iemand die mij (evt. tegen betaling) ff een middagje kan inwijden?:confused:

Als je wat specifieker bent over wat je niet snapt kan je misschien geld besparen en via dit forum een oplossing vinden :eureka:

Re: hoezo complex?

Origineel geplaatst door eraserhead
Hij klinkt echt super hoor en ik kan echt niet wachten ermee aan de slag te gaan...maar op dit moment sta ik alweer op het punt hem te verkopen.
sjonge jonge (<- a.k.a. 'jeuz') ... waarom heb je hem dan gekocht?

Re: hoezo complex?

Origineel geplaatst door eraserhead
:stupid ik heb nou een tijdje een karma, maar het zal wel aan mij liggen want ik snap er geen reet van. Hij klinkt echt super hoor en ik kan echt niet wachten ermee aan de slag te gaan...maar op dit moment sta ik alweer op het punt hem te verkopen. Is er niet toevallig iemand die mij (evt. tegen betaling) ff een middagje kan inwijden?:confused:

Kom op zeg! Je hebt gewoon een complete Triton + Karma-engine en je besluit al zo snel 'm maar te verkopen? Heb je de handleiding al ingekeken? Theoretisch zou goed gebruik van een Karma bijna elke andere synth overbodig maken (theoretisch dan hè ;) ), dus dit is wel héél kort door de bocht!

Back