Piano/synth les in Enschede

Rhy

Ouwe rot
opeens ontspruit het idee om weer pianolessen te gaan nemen om mijn speelnivo en dus het plezier naar hoger nivo te tillen.
Ik leer liefst op basis van 'akkoordgrepen' (maar geen keyboardles), aangezien de traditionele klassieke aanpak me eerder nooit erg bevallen is.

En leuke extra lijkt me dan om ook wat professionele begeleiding te krijgen op synth en computermuziek gebied.

Is er zoiets in mijn omgeving (Enschede/Hengelo) te krijgen? Heb wel wat gezocht met google en met veilingkijker maar niet echt wat kunnen vinden.
Hmm ik zou kunnen kijken in de gouden gids, maar zoek meer iemand die vanuit hobby mij iets kan aanleren ... en ... niet duur. Blijf tenslotte voorlopig nog student ;-)

Wie kan me opweg helpen?

Je zou op een muziekschool of conservatorium kunnen vragen wie priveles geeft. Ook hangen op een prikbord vaak wel briefjes van privelerar(ess)en (ook in de bibliotheek).
Vraag aan muzikanten die je kent (zoals op dit forum, maar dat doe je al) of die iemand kennen die les geeft.
En de krant, zou ik zeggen, bij aanbieding personeel, ofzo?

Suxez

:biertje:

ja dat bedacht ik me ook, er zit een conservatorium in Enschede ... hmmm maar waar dan? Dat zou ik toch wel moeten weten als HBO student. Maarja dan morgen maar even wat belletjes plegen ;-)

Origineel geplaatst door Rhy
ja dat bedacht ik me ook, er zit een conservatorium in Enschede ... hmmm maar waar dan? Dat zou ik toch wel moeten weten als HBO student. Maarja dan morgen maar even wat belletjes plegen ;-)

Op welk HBO zit je dan?

Saxion Hogeschool Enschede of course. Nouja op papier tenminste 8o)

erm... het conservatorium is onderdeel van het Saxion.
Check de prikborden bij het theater bij de hoofdingang, daar werd ook wel eens wat aangeboden.

Anders kan je kijken of je bij het cultuurcentrum van de Universiteit Twente kan slagen. Het cultuurcentrum zit in de Vrijhof op de campus
link: http://www.cultuur.utwente.nl

mja cultuurcentrum zoeken ze meestal alleen band- en orkestleden. Heb er eigenlijk nooit een formulier zien hangen over lessen in die 3 jaar dat ik de op UT gewerkt heb.

En dat conservatorium deel uitmaakt van Saxion zei ik in de posts boven je al ;) Had al goede tip gehad van iemand. Nu ook even adressen erbij gezocht: Van Essengaarde 10, Enschede
Komt wel goed denk ik.

Back