kan nie kiezen:FL, music maker, live...

Origineel geplaatst door EmotionSpace
als ik jou was had ik reason genomen. dit omdat het het professioneelst is om mee te werken. Plus dat je niet voor alles een nieuwe loop hoeft te maken. ik werk er al 2 jaar mee en nu ben ik er zelfs zo ver mee dat er een platenmaatsschappij naar me toe is gekomen. In de nieuwe reason zit zelfs een masterings suite nou en dat is zo heerlijk.

Ik heb ook met fruityloops gewerkt en alles wat ik van mensen hoor wat ze daar hebben gemaakt hoor je meteen dat het fruityloops is. Kijk je kan daar waar plug ins in douwen maar dat kost ook allemaal geld en ik zelf heb nog geen 1 plug in gebruikt ja behalve voor vocals maar die edit ik bij soundforge.

er is al wat over dit antwoord geschreven, maar oeioeioei, het is er ook 1 zeg.
die galm van reason klinkt ook zo mooi he, hoor je helemaal niet dat het reason is
:D
en de compressor en en en...

live 4 is mijn tip, hoewel protools 6.7 toch ook wel weer aardig de goede kant op gaat

Origineel geplaatst door DJ Fuse
er is al wat over dit antwoord geschreven, maar oeioeioei, het is er ook 1 zeg.
die galm van reason klinkt ook zo mooi he, hoor je helemaal niet dat het reason is
:D
en de compressor en en en...

dan heb je de nieuwe mastering suite dus nog niet gehoord en getest:) daar zit ook een nieuwe compressor in.

Origineel geplaatst door EmotionSpace
dan heb je de nieuwe mastering suite dus nog niet gehoord en getest:) daar zit ook een nieuwe compressor in.

sorry, maar daarvoor grijp ik toch liever naar de waves master bundle, gek genoeg.......

Origineel geplaatst door E-J
k zat er aan te denken om over te stappen op een combi van hardware en software. dus het zou heel handig zijn als de software goed communiceerd met de hardware. ik heb gehoord dat dat erg lastig is bij sommige progjes. welk programma kan nou goed overweg met hardware synthesizers?

MIDI: Meteen Irritatie Door Instrumenten

Als je met hardware wilt werken kan je toch echt niet om midi heen. Het spijt me enorm.
Dat communiceren met hardware kan een proggie dus als het midi goed ondersteund.

Back