• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

A4000 met 8gb hd en 128 mb

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
A4000 sampler van Yamaha te ruil of te koop met 128 mb geheugen(officieel yamaha!),8 gb harde schijf vol met samples..10 officiele yamaha cd's en de originele doos!!En alle handleidingen,in perfecte staat..
Richtprijs 400 euro..Interesse in racksynths..:okdan:

96 effecten,3 effectprocessors,16 filters!

96 effecten,3 effectprocessors,16 filters!

Ff een schopje...voor een mooi aanbod doe ik hem zo weg.......dit is echt een wereldsampler!!!
96 effecten!128mb geheugen en 8gb harde schijf vol met samples..Wel iets aanbieden van ong. dezelfde waarde of meteen aangeven wat je wilt bijbetalen,of wat je wilt dat ik bijbetaal...als je wilt ruilen,liever verkopen trouwens of ruil met cash...
:yamaha: Verkoop:380 euro....evt. met zipdrive scsi gratis erbij..er zitten 10 officiele cd's bij,handleidingen en de dozen van het geheugen en de sampler...
Geen knoppenprobleem..werkt als een tierelier..
Ik kom er steeds weer achter dat voor mij een sampler niet intuitief genoeg werkt,ik hou het bij va's,romplers en analoog..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back