justin
Shauna
Heb dus een bepaald bedrag voor handen. Mijn bedoeling is om dit te spenderen in wat fx-gear. Nu heeft een vriend van me zijn broer een korg multifx-am8000r te koop,heeft jarenlang in een rock bandje gespeeld maar stopt er abrupt mee ivm. tijd of iets dergelijks,dat terzake. Nu heeft zijn broer een am8000r voor me te koop en heb al wat info op harmony central gezocht.
Probleem is dat ik prioriteiten moet stellen of een compounder of een korg multi-fxAM8000r.
Het voordeel is dat ik met software en hardware doorelkaar werk,mischien dat een te vervangen is. De rest mogen jullie invullen,ik kom er echt nie uit welke ik nu moet kiezen.
cheers.
Probleem is dat ik prioriteiten moet stellen of een compounder of een korg multi-fxAM8000r.
Het voordeel is dat ik met software en hardware doorelkaar werk,mischien dat een te vervangen is. De rest mogen jullie invullen,ik kom er echt nie uit welke ik nu moet kiezen.
cheers.
Laatst gewijzigd:
). net als sony effecten, sommige roland dingen en korg's redelijk zeldzame effect-pogingen ben ik altijd wel in voor het uitproberen van dit soort afwijkend spul.