Slipperman
Rooibosje iemand?
Voor mijn nieuwste producties zoek ik vocals. Ethnic vocals wel te verstaan. Het liefste arabisch en aziatisch. Iemand enig idee waar er goede sites zijn waar je dit kan downloaden in goede kwaliteit? Heb zelf al het net afgespeurd en ben vele sample cds tegen gekomen (spectrasonics, g-spot etc.) maar dit lijkt me beetje te veel van het goede denk ik...
2e hands sample cds zijn ook welkom. Voices of india dat soort dingen dus
Alles is welkom zolang er maar een kerel uit een toren op staat te schreeuwen oid.
Alles dus welkom
Akai, Emu, Wav kan ik mee overweg. Mocht je wat hebben liggen mail of PB me. GOede download sites ook welkom !
(btw heb de zoek ook gebruikt en kwam weer een zip file tegen met indiaase stemmen die ik ooit al eens had gedownload maar die ben ik bij HD crash kwijt geraakt en de link werkte niet meer...)
2e hands sample cds zijn ook welkom. Voices of india dat soort dingen dus
Alles is welkom zolang er maar een kerel uit een toren op staat te schreeuwen oid.Alles dus welkom
Akai, Emu, Wav kan ik mee overweg. Mocht je wat hebben liggen mail of PB me. GOede download sites ook welkom !(btw heb de zoek ook gebruikt en kwam weer een zip file tegen met indiaase stemmen die ik ooit al eens had gedownload maar die ben ik bij HD crash kwijt geraakt en de link werkte niet meer...)