SonicBirth: ontwerp je eigen AudioUnits

UserTronix

Ouwe rot
www.sonicbirth.com

SonicBirth is an AudioUnit designing application. The first in its category, it allows users to build their own AudioUnit plugins, either by working with existing circuits or by creating circuits completely from scratch.

Komt met een aantal prebuilt plugins, waaronder een Midi aanstuurbaar filter, een bassdrum synth, compressor en een bitdepth/samplerate 'degrader.'

De preview release is $99,00 en daarvoor krijg je een gratis update naar de final release (juni 2005) die $129,00 moet gaan kosten. Kijk bij 'Screenshots', als je mee wilt helpen aan wat GUI ontwerpen, kan je SonicBirth zelf gratis krijgen.

Re: SonicBirth: ontwerp je eigen AudioUnits

Origineel geplaatst door UserTronix
The first in its category
is dit niet zoals buzz, synth edit en plogue bidule?

edit: oeps, tis mac only 8o)

I wonder if it sounds any better than the other applications of it's kind...

I wonder if it sounds any better than the other applications of it's kind...

Ik ben overigens wel heel benieuwd naar die andere applicaties. Voor zover ik weet is dit de enige applicatie tot dusver die je in staat stelt zonder te programmeren AudioUnits te publiceren. Over welke andere applicaties heb jij het? (buiten het al eerder genoemde MAX/MSP dan wel te verstaan)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door UserTronix
. Over welke andere applicaties heb jij het? (buiten het al eerder genoemde MAX/MSP dan wel te verstaan)

Reaktor, C-sound, Pure Data, Plogue Bidule

Reaktor, C-sound, Pure Data, Plogue Bidule

Ik heb hier Reaktor 4 draaien, maar kan nergens de optie vinden om ensembles te publiseren naar AudioUnits. Waar zit die optie?

Bidule heb ik eens geprobeerd, kan me niet herinneren dat het daarmee kan, meen me wel te herinneren dat die AU kan hosten, maar nier kan creeeren. Of kan dat in een nieuwe versie inmiddels wel?

C-sound en PD zijn niet echt WYSIWYG, dat is toch meer 'programmeren' ipv. modules selecteren en aan elkaar linken a la Reaktor.

Even dit topic omhoog halen... Zijn er hier toevallig nog mensen die met Sonicbirth werken?

Ik zou graag patches/AU's uitwisselen... of als iemand een website weet waar meer plugins te downloaden zijn. :)

thnx, staan helaas maar weinig patches op dat forum...

Back