• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JD-800

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

The Q

out in the fields
Omdat hij eigenlijk te groot is qua formaat en dat ik 'm de laatste maanden eigenlijk alleen als masterboard heb gebruikt gaat mijn JD-800 het veld ruimen.

De JD-800 verkeert in bijna nieuwstaat, het enige wat vervelend is dat aan de linker achterkant de lak iets is vervaagd door mijn schoonmaakwoede op een sticker. Verder géén krassen of andere "schade".
Technisch uiteraard ook in topconditie.

Er zitten ook 2 memorycards bij met wat geinige geluiden, vooral bedoeld om je eigen creaties van een backup te voorzien.

Komt met manuals en Roland stekker.

Forumprijs: € 580,00 en de synth is op te halen in Hengelo.

Feauteaus komen strax ook.

't is me nog niet gelukt om digi ploatjes te schieten maa, de conditie is uitstekend van dit slagschip. Laat je niet weerhouden door de vervaging in het lak, hij is er niet slechter van gaan klinken en als je het niet weet zie je het ook niet meteen.

Nou wat pics dan :D

De lakvervaging achterop, heb de stickeresten er niet helemaal af, je zou een stoere Rolandsticker er over kunnen plakken.

Attachments

• jd8er.jpg
    jd8er.jpg
    33,1 KB · Bekeken: 73
En een plaatje van de voorkant:

Attachments

• j800frnt copy.jpg
    j800frnt copy.jpg
    36,8 KB · Bekeken: 84
Nou € 550,00 dan?

Da's toch geen geld voor een synth met zoveel mogelijkheden en controllers :confused:

Op zich wel belangstelling alleen niks concreets.
Ruilen zie ik niet zo zitten.

Nieuwe prijs: 650 euro

Ruil tegen een Nordlead/rack (2) is ook een optie.

Laatste schop voor ik 'm op alternatieve verkoopsites zet. Laatste SF only kans :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back