Even voorstellen

X

Xsmall

Guest
Hallo,

Mijn naam is Robin en sinds vandaag heb ik me dus lid gemaakt van dit Forum. Via een ander lid,"Hover", ben ik hier terechtgekomen. Ik zal me een beetje voorstellen zodat iedereen weet met wie hij of zij te doen heeft.
Ik maak sinds 1986 muziek, vooral underground hip-hop en roots reggae. Heb in de loop van de tijd met wat verschillende hardware gewerkt zoals bijvoorbeeld TR808, TR909, allebei intussen verkocht ;{, Amiga etc. Ben als DJ en producer actief geweest in een band genaamd DIVORZE en hebben toendertijd in voorprogramma's gestaan zoals bijvoorbeeld Run DMC, De La Soul en hebben ook 1 cd op de markt gehad.
Daarna heb ik even een aantal jaren niets met muziek gedaan, maar de laatste tijd ben ik weer wat actiever bezig met muziek omdat ook de hip-hop scene weer een beetje actiever wordt.

Ik heb overigens nog een oudje te koop staan voor de geintresseerde. Het betreft een Hohner Bass 1 (zie foto).
Hij produceerd sinus en zaagtand golven en is volgens mij wel interessant voor de verzamelaars van vintage.
Zelf heb ik interesse in de KORG MS2000 dus als iemand die weg doet hoor ik het graag.

Welkom!
Wat hiphop producers is niet mis op het forum!

Wat voor middelen gebruik je naast je hohner om muziek te maken en heb je buiten je CD ook nog wat muziek online staan?

welkom hier!
coole gasten trouwens die in jouw 'naprogramma' stonden!
waaalk this waaaaaay! talk this waaay!
:)

Da la Soul is binnenkort in Paradiso geloof ik.. ennuh, welkom !

Welcome to the club....

Laat ff wat horen zodra je iets gemaakt hebt..... lijkt me leuk.....

Greetz,

CP

Hoi Xsmall,

Nogmaals welkom.

Je kan je verdriet omtrent de verkoop van je TR'tjes hier wel kwijt. Er is hier genoeg om weer helemaal vrolijk te worden :)

BTW: idd, stevige namen in je 'naprogramma'.

Tot forums,

Hover

Back