• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ROLAND A 880 midipatch

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

blouies

Stamgast
ditmaal juist hoop ik...mijn excuses aan al diegenen die me contacteerden voor de R880...
maar dus: nog steeds in zeer goede staat, nog steeds mét originele handleiding (wat niet vaak voorkomt met dit veelgezochte spulletje!): een roland A-880 midi patchbay (zet ik'r meteen expliciet bij).

aan een ronde 115€ wordt-ie van jou, en mogelijk kom ik'm nog brengen ook (wil dan wel'n rondleiding in je studio(otje) kwestie van meteen iets bij te leren! :)

even een footootje

dus hiermee kan je 8 inkomende en 8 uitgaande MIDI verbindingen met elkaar verbinden endan doorsturen zoals je wenst: mergen, routen,.... al deze routings kan je ook opslaan in de A880, zodat je meerdere profielen kan creeeren. Zo kan je verschillende controllers gebruiken (keys, gewogen keys, drum pads met sticks, met de hand,...) en allemaal naar verschillende synts sturen, die je ook kan layeren, maw, 1 controller stuurt tegelijk meerdere synths aan...

ik kom regelmatig in Nederland, dus logistiek mag geen probleem zijn.

prijs is 115€ :biertje:

Attachments

• a880.jpg
    a880.jpg
    10,3 KB · Bekeken: 48
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back