Absynth
Born 2 chill!
De roland mc-202 is compleet met adapter en midi to sync kit en een cd met manuals en tips & tricks, hij is nog in top conditie, er zitten geen krassen of deuken in...alleen een paar kleine krasjes aan de onderkant....maarja hij is ook al meer dan 20 jaar oud, de sound is verglijkbaar met de tb-303 en de sh-101 , daarvoor wilde ik hem ook gaan gebruiken, maar ik vind de sequencer iets te ingewikkeld, ik ga dus gewoon doorsparen voor een echte tb-303
.
Maar bij de tb-303 emuleren blijft het niet, er kan nog veel meer bizars uit deze synth gehaald worden.
De tr-606 werkt nog helemaal perfect, alleen deze is niet meer met adapter.
De bovenkant is nog helemaal goed, de onderkant ziet er niet zo mooi meer uit, er zit een vrij groot gat, maar die is wel helemaal afgetaped dus er is niet veel meer van te zien en er komt geen stof in, ik heb er nog de originele doos bij.....wat er nog van over is.
Hij klinkt gewoon nog 100%.
Ik wil deze ruilen omdat ik er toch niet al teveel meer mee doe.
Ik wil ze graag ruilen tegen een drummachine of een vette synth.
ze kunnen ook apart tegen iets geruild worden.
De mc-202 mischien tegen iets van NORD...maar mag ook iets anders zijn.....verras me maar
De 606 maakt me niet zo heel veel uit...en synth of drumdoosje.
stuur maar een PB of een mailtje
groetjes,
joe
ik heb ook nog een Korg electribe eA1 MK2 te ruil voor de liehebbers....in deze threadhttps://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=41387
.Maar bij de tb-303 emuleren blijft het niet, er kan nog veel meer bizars uit deze synth gehaald worden.
De tr-606 werkt nog helemaal perfect, alleen deze is niet meer met adapter.
De bovenkant is nog helemaal goed, de onderkant ziet er niet zo mooi meer uit, er zit een vrij groot gat, maar die is wel helemaal afgetaped dus er is niet veel meer van te zien en er komt geen stof in, ik heb er nog de originele doos bij.....wat er nog van over is.
Hij klinkt gewoon nog 100%.
Ik wil deze ruilen omdat ik er toch niet al teveel meer mee doe.
Ik wil ze graag ruilen tegen een drummachine of een vette synth.
ze kunnen ook apart tegen iets geruild worden.
De mc-202 mischien tegen iets van NORD...maar mag ook iets anders zijn.....verras me maar
De 606 maakt me niet zo heel veel uit...en synth of drumdoosje.
stuur maar een PB of een mailtje
groetjes,
joe
ik heb ook nog een Korg electribe eA1 MK2 te ruil voor de liehebbers....in deze threadhttps://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=41387