Musicstore goes ModFX

Sarrova-Q

Status: self-oscillating
http://www.musicstorekoeln.de/englisch/

Yep, ze doen het hem weer!

Voor wie interesse heeft in effectbakjes heeft musicstore een pakket samengesteld van 6 Alesis ModFX'jes (Bitman, Smashup, Phlngr, Faze, Philtre, Ampliton) voor 200€ en van 3 + rackje (Smashup, Philtre, Faze, Rackwinkel) voor 100€.

Heel interessant (alleen heb ik niet genoeg geld momenteel =( )

kunnen ze die dingen nou echt niet aan de straatstenen kwijt ?!

los daarvan zijn het wel erg leuke fx!

is toch al maanden zo?

is ergens op dit forum al een thread (of twee) over.

ik heb een paar maand geleden de bitrman al besteld. en vandaaag komt het pakketje met de 'drievuldigheid' van 111 euro eraan.

Ik denk dat twee factoren meespelen waarom ze niet verkopen.

1. geen midi implementatie
2. geen mogelijkheid tot opslaan instellingen

De prijs is gewoon geweldig. De klank schijnt ook best goed te zijn, maar bovenstaande 2 dingen zijn denk ik wel de twee hoofdredenen waarom het niet verkoopt.

Laatst gewijzigd:
Je kunt ook aan een Adrenalinn denken, veel soortgelijke tempo-based effecten (incl. pan tremolo, flanger, phazer, gore distortion), geen vocoder (maar als je toch al een A-Station hebt!) plus simpele drumcomputer, wel uitgebreide MIDI specs, wel geheugens, wel prijzig. Ik heb zelf de Metavox, BitrMan en Philtre gekocht in de vorige aktie (111 euro bij elkaar, toen zonder rackmount). Geinig, meer ook niet. Voor 199 euro kun je ook een hoop andere geinige dingen kopen. Iemand hier op het forum die er wel helemaal kapot van is ?

Origineel geplaatst door DJ41
Ik denk dat twee factoren meespelen waarom ze niet verkopen.

1. geen midi implementatie
2. geen mogelijkheid tot opslaan instellingen

De prijs is gewoon geweldig. De klank schijnt ook best goed te zijn, maar bovenstaande 2 dingen zijn denk ik wel de twee hoofdredenen waarom het niet verkoopt.

Ja dit zijn eigenlijk voor mij ook wat de redenen waarom ik liever doorspaar voor een KP2.
Die Bitrman vind ikzelf wel het tofste. Welke apparaten zijn nog zoal goed voor dat soort smerige total destruction effecten?

(ps: sorry had het blijkbaar niet gemerkt dat er al een thread over was)

Back