iedereen kan spelen (tm)

Vroeger kwam altijd het basloopje van A Forest (Cure) tevoorschijn als ik een basgitaar vasthield, bij een elektrische gitaar werd het vaak het intro van And That's No Lie (Heaven 17), bij drums: Don't you (Simple Minds) of A love like blood (Killing Joke) en bij toetsen Golden Brown (Stranglers). Trouwens, A Love like blood is nog niet eens zo gemakkelijk, maar ik ben dan ook stiekem in de eerste plaats drummer en daarna de rest.

Re: En als het klassiek mag zijn

Re: En als het klassiek mag zijn

Origineel geplaatst door Hover
Ballade pour Alladin ;)
En alles van The Sound of Music :[>

Pour Adeline? Adrenaline?

Ikke Take On Me van A-Ha. Tiedidi toem toem tataa tadadadadatiediedie die doen papaaa palalalalaaaa. Gefeleiciteerd met het nieuwe liedje in je hoofd!

Origineel geplaatst door bambamstudio
tja, maar er zijn mensen die goed kunnen spelen.

Geef mij ook maar een full key piano :)

En iedereen kan die speelklaar dingen spelen....nu nog wat improvisatie...dan kom je snel te kort met 61.....ook tony banks....

Tja, ik kom op m'n Triton Le 61 idd toetsen te kort :( misschien moet ik maar stoppen met improviseren, dan past het tenminste.... nah.... da's ook niks, ik denk dat ik het maar ga ondervangen met een Roland RD-700 stagepiano, dan kan ik tenminste weer uit de voeten :)

Met die deuntjes zit het tegenwoordig ook wel snor, ik hoor niet zo vaak meer de irritante deuntjes voorbij komen. Als ik naar Stafhorst ga dan hoor je vnl. klassiek van de verkopers, klinken vaak beter dan de demo's zelf!
Mijn deuntje is trouwens altijd anders ;)

Goh, ik kende dit draadje niet.. wel een geweldige :D

als ik bij Feedback ben, worden ze altijd helemaal gek van mijn interpretatie van de Halloween tune van John Carpenter :D :D :D

Dus als je keer een bij Feedback Rotterdam bent en je hoort constant een @#%$@@#$# dat deuntje spelen, dan weet je wie er achter de piano, synth, keyboard (of wat dan ook, als er maar muzieknoten mee kunt spelen) zit 8)

Vergelijkbare discussies

Back