Feestje in Eindhoven

Het was een gezellig feestje :D
Zeer geslaagd!

Ook leuk om wat DSF gasten te ontmoeten; uiteraard niet te missen door hun met TR-808 bedrukte T-shirt's :P

Origineel geplaatst door maxdox
...uiteraard niet te missen door hun met TR-808 bedrukte T-shirt's :P

Die mike nolan toch... :D

Inderdaad leuk feessie... ik had al meer meningen verwacht op dit tijdstip (ik kom net uit bed rollen...)
Xela was leuk... live met échte drumster (!), jaja... het oog wil ook wat! maar na drie nummers werd het hier en daar wat eentonig: misschien niet genoeg geblowd??
Kettel maakt leuke IDM-achtige dingen, maar mag wel wat doen aan zijn 'performance': beetje naar je laptopje staren is voor mij niet sexy genoeg... dus als je meeleest: probeer eens wat te bewegen op je eigen muziek!
Carl maakte een sterke eerste indruk: het geluidsnivo ging met een dB of 6 omhoog! waardoor de spontane DSF meeting bruut werd verstoord: iedereen op de vlucht naar veiliger oorden... Ook hier een laptop met een x-treme of remote of zoiets... lekker techno gebeuk...
tot slot (voor ons dan) Television Set. Deze gast gebruikt onzichtbare gear! Hij had een cheap-ass Behringen mixertje, een SH101, volgens mij nog een digi-delay, maar voor de rest konden we niets ontdekken: wij vermoeden het gebruik van DAT oid. Wat kan die 101 LAAAAAG zeg! 8D brute bak!
DJ Lady 'Anna' hebben we niet zien draaien, wel door de zaal zien huppelen...

Mijn mening: leuk avondje, lekkere muziek, maar teveel laptops, en (daardoor?) te weinig actie op het podium...

ik had gewoon mijn "nijntje does dallas" t-shirt aan moeten trekken. *D

was idd een gezellig avondje!

Qua acts sluit ik me eigenlijk aan bij het verhaal van Lacertus, ik vond de set van Carl goed, maar wel heeeel veel van hetzelfde, en eigenlijk alleen maar beats, ik vondt het net klinken alsof hij zijn synths vergeten was, en toen alleen maar
met z'n drumcompjoeters is gaan spelen, ook leuk, maar niet een uur lang. Ik vond alle acts wel een heel erg hoog laptop gehalte hebben, jammer. Een echt live vibe vondt ik dan ook ontbreken, vooral bij Kettel, die straalde nou echt werkelijk niets uit. En dat was jammer want zijn muziek was best ok namelijk.

Ik heb aida niet meer horen draaien, maar dat zal vast wel goed zijn gekomen.

Leuk feestje al met al!

Mensen!

Vond het een te gek feestje gisteren! Heb effe met Kettel staan ouwehoeren, hij is niet van plan om iets van een act te doen... tja... Het gaat toch om de muziek, da izzok.... maar toch... Al hang je je laptop als act aan een ouwe kapstok, sowieso beter voor je rug denk ik...

Volgende keer maar eens wat ouwehoeren met wat SF-ers. Wil nog wel eens wat introvert zijn, maar met wat bier (wat me wel erg goed smaakte) is da ook zo weg...

CU! :biertje:

Jeuz'.. ben NOG brak! Moest ook 's ochtends om 7:45 weer netjes paraat zijn op m'n werk.. Ach ja, dan maar kapot..

Was zeker leuk! Kwamen alleen rond een uur of 11~11:30 binnen, dus live-drumster gemist..

Kettel was aardig qua muziek, maar idd 'performance'... :Z Misschien scheelt 't als de tafel wat hoger stond??

Carl was ZEKER gaaf! Volume doet sowieso veel natuurlijk, maar i.t.t. de muziek van Kettel, vond ik 't wat 'dansbaarder' en wel leuker eigenlijk.

Television set: hmm kweenie, volges mij vrijveel via minidisk in combi met de SH101 en af&toe een mic-je.. Verbazend dat de SH101 zo strak meeliep met de minidisk.. :erm: Heb een beetje m'n twijfels..

Maar ach, laptop of minidisk maakt eigenlijk ook niks uit :duivels:

Aïda was weer eens grappig, ik mag 'r wel :D Af en toe zelfs een beetje Drum&Bass tussendoor :P lekker voorproefje voor Redzone morgen!!

Kortom: een gaaf feessie voor wènâg :biertje: alleen moeten ze volgende keer wel genoeg wisselgeld hebben bij de drank..

O ja, die maat van me heeft een berg foto's geschoten; xal er eens wat proberen te plaatsen straks..

Donderdag 22 sept is er weer eentje.
Vanaf 20.30 (denk ik)

Vanavond dus: BRON
E-town kickin it - 20.30 uur - GASLAB

Eindhoven Rockcity? Yeah, right, voor hen die niet verder dan hun oor kijken. Vanavond 3 bands in het Gaslab die de andere zijde van E-town laten zien.

Omski
Duizendpoot Job Roggeveen en zijn muzikale baby die de naam Omski draagt. Niet in hokjes te stoppen, maar hey, dat doen we lekker toch: popmuziek met sterke invloeden uit electro, jazz en new wave.

LaMelodia
Lamelodia, de female MC Melodee en producer I.N.T, geeft je die warme soulvolle feelgood hiphop op rauwe breakbeats. They keepin it tight, aight!

Artefact
In 2002 won deze band de Grote Prijs van Nederland, categorie dance. Het jaar daarna waren ze het Nederlandse voorprogramma van Lamb en het haar daarna brachten een goed ontvangen cd. Get ready voor een zalvende mix van electronica, funk, jazz, triphop en pop.

Met SF's eigen Artefa)t! Leuke muziek hoor! :okdan:

Godver, ik dacht dat die Carl A Finlow nu zou komen....shit man, ik helemaal blij....

Back