[Waldorf] Upgrade Micro Q lite

Dorian-f

Ingeburgerd
Ik las op de site van waldorf dat ze een "Summerspecial microQ lite Club Bundle Upgrade " aan bieden voor de Micro Q lite . Dit houd in dat je lite versie een voledige Micro Q wordt en je krijgt ook nog de [ Dance & Techno Construction Soundset ] und 2000 Sounds für den microQ auf CD-ROM.
erbij dit alles voor 99 euro .
Ik weet niet of er meer mensen zijn met een lite versie 't is maar dat je het weet.
Ik heb de lite nog maar een maand maar zit dit sterk te overwegen.

Volgens mij is er nu zelfs een aanbieding waarbij je een lite koopt, daarbij dan gratis de stemmenuitbreiding krijgt en de soundsets.

nou voor 99€ kan je ook niet echt een miskoop doen denk ik
gewoon ff doen dus

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Volgens mij is er nu zelfs een aanbieding waarbij je een lite koopt, daarbij dan gratis de stemmenuitbreiding krijgt en de soundsets.

eh ja de stemuitbreiding van 12 naar 25 :)

maar ik vond 250 euro voor alleen de 50 extra stemmen echt te veel

als ze dat nu voor 99 euro zouden doen ...

en ik blijf erbij dat de midi clock sync van o.a. de LFO en de arp. echt onder niveau is :(

Origineel geplaatst door MadR

eh ja de stemuitbreiding van 12 naar 25 :)

maar ik vond 250 euro voor alleen de 50 extra stemmen echt te veel

als ze dat nu voor 99 euro zouden doen ...

en ik blijf erbij dat de midi clock sync van o.a. de LFO en de arp. echt onder niveau is :(

Van de arp heb ik er op m'n Q kb ook (nog) last van ... de lfo's lopen nu prima sync. Er zijn echter veel instellings mogelijkheden waardoor je snel iets verkeerd hebt staan !! De arp heb ik nog niet goed uitgezocht.

Heb je waldorf al gemailt ? Wat zeggen hun ervan ??

Ik heb inmiddels de upgrade al een tijdje in huis tot grooootttte vreugde.
Sync problemen heb ik niet moet ik zeggen , mijn EX5 is mijn seq. en de arp. loop perfect.

PS. de micro Q Lite wordt door verschillende zaken direct met de upgrade erbij verkocht dus dat is helemaal fraai.

Ik heb ook timing problemen (althans dat gevoel heb ik) met de Arpreggiator en ben d'r bijna zeker van dat ik m'n instellingen alllemaal goed heb staan.
D'r is een update voor de micro q (3.02) en die heb ik d'r alleen "nog" niet overheen gefietst dus weet niet of 't probleem daarmee verholpen is.

to be continued...

Back