• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

- Mengtafel - Soundtracs SOLO - 32-4-2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ERiC

.
Te Koop: Soundtracs SOLO 32-4-2

Zeer profi en goed klinkende analoge mixer van Soundtracs.
32 kanalen (met goede voorverterkers + phantoom, alles op aparte prints)
6x aux
2x parametrische sweep
overal insertie punten en direct outs
Uitgebreide routing

Zeer fijne sound en mooi uiterlijk, altijd in studio gestaan (niet mee getourd oid)
Ongeveer 120 cm breed, externe 19" voeding 2 HE.
404 potmeters
39 schuiven
317 schakelaars
;)

Op de marktplaats zie ik intensiever gebruikte exemplaren gaan voor meer, deze mag snel weg voor 1100 euro.

Mail me voor meer info etc.

Attachments

• solo-1.jpg
    solo-1.jpg
    39,7 KB · Bekeken: 116
Ok, de foto is een beetje korrelig maar hij ziet er goed uit hoor.
Dat stuk tape wat op de armsteun zit heb ik er net afgehaald dus nu helemaal clean....

Fotootje van boven, inmiddels dus verder opgepoetst. Echt in zeer goede staat! Kicks a Mackies bud...met Behringer e.d. hoef je 'm ook niet te vergelijken maar da's wel duidelijk denk ik.

Attachments

• solo-2.jpg
    solo-2.jpg
    53,2 KB · Bekeken: 114
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back