Zoek kleine portable sampler om aan mn EMX1 te hangen...

Bass

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Zoals jullie misschien weten heb ik een Korg EMX1 als (tijdelijke) substituut huiskamer-studio sinds een tijdje...

Nu wil ik eigenlijk met een MIDI kabeltje een kleine portable sampler eraan hangen zodat ik praktisch op de bank een nummer (remix ofzo) kan maken met zang uit die sampler en met de EMX1 voor de muziek ...een soort mini setupje dus...
.....

Heeft iemand een suggestie voor een dergelijke "mini" sampler ???

Thanx...

of een es-1 ernaast gebruik ik zelf ook op een zelfde manier. MC 505 voor het leeuwendeel en alle stemsamples/loops/overig uit de es-1. past er nog leuk bij ook. en voor ca €200,- niet al te duur.

ES1 is me te groot, moet echt klein zijn...

Is zo'n Boss DR202 ofzo ook goed voor zanglijnen ??

Origineel geplaatst door mikemix
Ms-1 idd, goede klank, portable en 44.1 -16bit kwaliteit.

Mmm, was mijn eerste echte sampler, miste wel altijd een back-light bedenk ik me nu.

Ik heb nog een MS-1 waar ik niks mee doe. Er zit alleen geen geheugenkaart in, die heb je wel echt nodig. Misschien weet iemand of je er nog aan kan komen?
Als je dan interesse hebt laat het maar weten.

Origineel geplaatst door MCBasje303
Ik heb nog een MS-1 waar ik niks mee doe. Er zit alleen geen geheugenkaart in, die heb je wel echt nodig. Misschien weet iemand of je er nog aan kan komen?
Als je dan interesse hebt laat het maar weten.
[/QUOTE

Hoe lang kun je samplen zonder geheugenkaart >??

Roland JS-30

Roland JS-30

Trouwens, wat helemaal een onbekend (en onbemind) ding is, is de Roland JS-30. Dit is wel een redelijk professioneel apparaat. En vaak voor een leuke prijs te vinden...

http://www.sonicstate.com/synth/roland_js30.cfm

js30.gif

velocity sensitive?

velocity sensitive?

Welke van de genoemde samplers zijn velocity sensitive? Dat vind ik persoonlijk wel een must!

Yamaha SU-200 en de Roland ms-1 niet iedergeval

Re: velocity sensitive?

Re: velocity sensitive?

Origineel geplaatst door cryostudio
Welke van de genoemde samplers zijn velocity sensitive? Dat vind ik persoonlijk wel een must!

Yamaha SU-200 en de Roland ms-1 niet iedergeval

Was dat niet in step-edit te programmeren?
(is echt lang geleden, weet dit niet echt zeker....)

Ja ok maar ik bedoel dat de pads drukgevoelig moeten zijn..... je kan het wel programmeren of via je keyboard inspelen maar zou handig zijn als dat al meteen opgenomen wordt.

schopje...

...heeft iemand nog een klein samplertje in de aanbieding ?

Liefst in de buurt van t Gooi...

Thanx...

:biertje: :peukie:

Niet in het Gooi

Niet in het Gooi

Zoom Sampletrak ST224 met een stuk of 10 smartmedia geheugenkaartjes, handleiding en CeeDee, € 150,00

Back