UAD1 aanbieding

Kwyjibo

Nieuwkomer
Voor degenen die nog geen UAD1 kaart hebben en twijfelen.

Tot 31 maart heeft Universal Audio een aanbieding:

Bij aankoop van een UAD1 krijg je 1 gratis extra plugin + korting op een nieuwe plugin. Bijvoorbeeld: Project Pack inclusief LA2A + een coupon van $50. Omgerekend betaal je dan ongeveer 250 euro voor de kaart zelf.

Let wel op dat dit soort acties meestal een voorbode zijn van nieuwe produkten. Ik verwacht dat ze op de Frankfurt Messe (begin april) met nieuwe goodies komen. Daarbij komt dat je de coupons voor 31 maart moet gebruiken.

Meer info op www.uaudio.com

Goeie tip.

Maar wie weet kun je net zo goed wachten totdat je weet wat er nieuws is en mocht dat te buitensporig duur zijn van iemand anders zo'n ouwe UAD overnemen.

Hoe dat met die extra FX zit zou ik niet weten, maar ze los erbij kopen is niet bepaald goedkoop. (vind ik dan)

er is ook een actie zodra je nog een extra kaart koopt ! opzich nice

ik zou het komende jaar nog niet op nieuwe hardware rekenen, wel op nieuwe plugins..maar die zijn allemaal al aangekondigd.... UAD is aan het kijken naar firewire oplossingen..maar dat zal nog wel ff duren als ik het interview in de SOS goed lees

Zou strak zijn als UAudio voor mLan zou kiezen. (heb je hem weer met z'n mLan)

MAAR!

Zoals Yamaha nu loopt te kloten met mLan?

Dacht het niet!

Hoop doet zweven. :)

Project Pack is de UAD1 met een beperkt aantal plugins. Je kunt ook de Studio of Ultra Pack kopen, dan krijg je dezelfde kaart met meer plugins.

Denk niet dat ik ga wachten op nieuwe hardware. Ten eerste zijn 2e hands UAD1 kaartjes niet talrijk, ze zitten ook bij upgrades niet in de weg (tenzij je PCI sloten vol zitten), en met een nieuw plug-in board kan het goed zijn dat je het eerste jaar een soort beta-tester bent voor alle bugs die er nog in zitten..

Back