• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Teisco 110f, Korg d16, roland rs5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

papi uno

Nieuwkomer
Teisco 110f analoge synth te koop! Ik ken dit ding helemaal niet, merk wel dat de noten soms blijven hangen en de rubberen touchcontrollers aan de linker kant het niet meer doen, denk ik

Verder in de aanbieding, roland rs5, electroharmonix memory man deluxe delay, akoustische fretloze basgitaar, Inkel mengpaneel 5kanaals, waveterminal, mail maar...

Attachments

• teisco2.jpg
    teisco2.jpg
    2,3 KB · Bekeken: 53
ruilen ook mogelijk

ruilen ook mogelijk

Zat ik net weer aan te denken... ruilen kan ook voor arp axxe of moog prodigy, maar wees er snel bij want ik wordt nu al overspoeld met bieders. Werkt goed deze site, veel beter dan marktplaats...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back