Afgelopen weekend zag ik een motif es 8 aangeboden staan op Ebay. In de beschrijving stond onder andere: in goede staat, 1 lichte kras. Er stond ook iets bij over een gratis koffer als je buy now zou doen. Dus ik neem contact op met de verkoper voor meer informatie. Hij laat me weten dat de prijs op Ebay nog niet de prijs inclusief verzending en verzekering is. Even later kijk ik op Ebay, en wat denk je? De advertentie is weg. Maar goed, ik vraag naar die prijs inclusief verzending en verzekering en hij zegt me dat het in totaal 1150 USD wordt (zo'n 890 euro). Na een vraag om foto's van het item van mij laat hij weten:
Our company sells only new keyboards directly from the producer.
We have deals with the producer, and they enter us in pre-promotion plans,
and for that reason we can make pre-promotion launch.
Has all standard options from the factory.
The items we sell are brand new in factory sealed box.
They are covered by full warranty from the manufacturer.
Heeft iemand enig idee wat ik mee voor moet stellen van deze pre-promotion plans?
De foto's heb ik overigens nog niet, maar hij zou ze snel sturen, liet hij me vanmiddag weten.
Het zou wel een verschrikkelijke mooie deal zijn. Nog even over de advertentie op Ebay. Bij plaats stond: Castellon. Spanje, neem ik aan. Ik heb al wat threads gelezen die over oplichterij gingen. Daarin werden Italië en Spanje genoemd. Daarom heb ik ook het gebruikersprofiel van de verkoper nog een bekeken. Dat ziet er echter goed uit. Een feedback-score van 91%, geen enkele negatieve feedback.
Wat zouden jullie doen in mij positie ? Kan ik deze verkoper vertrouwen ?
Bij voorbaat bedankt,
Bluze
Our company sells only new keyboards directly from the producer.
We have deals with the producer, and they enter us in pre-promotion plans,
and for that reason we can make pre-promotion launch.
Has all standard options from the factory.
The items we sell are brand new in factory sealed box.
They are covered by full warranty from the manufacturer.
Heeft iemand enig idee wat ik mee voor moet stellen van deze pre-promotion plans?
De foto's heb ik overigens nog niet, maar hij zou ze snel sturen, liet hij me vanmiddag weten.
Het zou wel een verschrikkelijke mooie deal zijn. Nog even over de advertentie op Ebay. Bij plaats stond: Castellon. Spanje, neem ik aan. Ik heb al wat threads gelezen die over oplichterij gingen. Daarin werden Italië en Spanje genoemd. Daarom heb ik ook het gebruikersprofiel van de verkoper nog een bekeken. Dat ziet er echter goed uit. Een feedback-score van 91%, geen enkele negatieve feedback.
Wat zouden jullie doen in mij positie ? Kan ik deze verkoper vertrouwen ?
Bij voorbaat bedankt,
Bluze
Daarom ben ik dus nogal tegen Ebay-achtige verkoopsites. Ben niet rijk genoeg om gokjes te wagen..

Ik zie er natuurlijk wel af van af.