• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Rozzbox te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
Serienummer 00049
Analoge filter uitbreiding en handleiding.
Bieden vanaf 350 euro

Ff voor het gemak, krijg zoveel reakties...vanavond meld ik hier wat ik heb besloten, ok?

Niemand?
Dan gaaat ie over een uur idd op Ebay treug naar Deutschland...
Laatste kans dus, of maaaaanden wachten tot de uitvinder hem voor je gemaakt heeft....

:okdan: andere ruilvoorstellen?
Zoek RobPapens Beatgarden, Mophat en World expansie boards voor mijn XL7...

Ok dan , dan hou ik hem zelf...en nu niet zitten zeuren dat je zolang moet wachten tot ie hem naar je stuurt, je had hier de kans een nieuwe te bemachtigen, dus gewoon bek houden.:kont:

Zeker weten, geen ruilvoorstellen meer?
Dan ga ik morgen iemand heel erg blij maken:)

3x raden...

1: je hebt hem :verkoght:
2: er kan een :slotje: op
of
3: 1 en 2

antwoord: wat kan jullie dat nou schelen, je had toch al geen interesse...ik heb hem voor 200 gezien, waarom verkoop jij hem zo duuur...getverdemme en met dat soort sijkers moet je de synth-hoorlog winnen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back