minimal remix van een buddy

c'est-qui

Ingeburgerd
gemaakt met reason 3.0 ,ik vind het persoonlijk vet,leeg zoals et moet zijn,ik moet nog veel varia steken in de drums,maar verder,vind ik dit op het beter werk van dirk diggler of ritchie hawtkins de9 lijken

,niet veel hoog-mid, te bespeuren,redelijk leeg,wil het ook zo houden

maar ik spreek niet graag voor me zelf,graag wat comments over sound,en diepte ,compositie(als je et zo kan stellen)

http://users.skynet.be/cest-qui/music/synthesis.mp3

greetz,

Klinkt wel lekker! Als je het meer in de Hawtin sfeer wilt houden mag je denk ik nog wat bezuinigen op de drums. Er zitten nog behoorlijk veel hihats en rims in. Probeer daar nog es een paar per maat uit te halen. Ook mis ik de eerste minuten een geluid die het geheel interessant maakt om naar te luisteren. Die komt eigenlijk nu pas na zo'n 3 minuten. Tot slot: kijk nog es naar je mix. In deze muziek is het heel belangrijk om een extreem heldere mix te krijgen. Ik vind 'm nu nog wat dof en kil.

't lijkt misschien een lading opmerkingen wat ik hier neerzet, maar je hebt al een stevige basis voor een goeie track staan. Keep it up!

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Klinkt wel lekker! Als je het meer in de Hawtin sfeer wilt houden mag je denk ik nog wat bezuinigen op de drums. Er zitten nog behoorlijk veel hihats en rims in. Probeer daar nog es een paar per maat uit te halen. Ook mis ik de eerste minuten een geluid die het geheel interessant maakt om naar te luisteren. Die komt eigenlijk nu pas na zo'n 3 minuten. Tot slot: kijk nog es naar je mix. In deze muziek is het heel belangrijk om een extreem heldere mix te krijgen. Ik vind 'm nu nog wat dof en kil.

't lijkt misschien een lading opmerkingen wat ik hier neerzet, maar je hebt al een stevige basis voor een goeie track staan. Keep it up!

kewl,thx voor de reactie,ik hou het in gedachte,en ik lees graag ,tussen het producen in,

en laat de opmerkingen maar komen,make's the track only better!!

Re: minimal remix van een buddy

Origineel geplaatst door c'est-qui
ik vind het persoonlijk vet,leeg zoals et moet zijn

maar verder,vind ik dit op het beter werk van dirk diggler of ritchie hawtkins de9 lijken

maar ik spreek niet graag voor me zelf

Ik zou het je niet nageven!

Over het nummer: het is gewoon té leeg. De mix is inderdaad veel te dof. En de synthgeluiden komen er niet uit zoals ze moeten. Waar het geheel naartoe wil, is mij ook niet echt duidelijk.

hay

ik vindt er een holle sound inzitten.
het lijkt wel of je een koekblikfilter hebt gebruikt

Greetz Turtel:kimono:

de overal sound is idd te dof, om de een of andere reden.

volgens mij heb je te veel geluiden. als je Hawtin wilt gaan is het aangewezen zo weinig mogelijk geluide te gebruiken en die maximaal te benutten. luister eens naar Hypochondriak of hoe dat nummer ook al weer om te horen wat ik bedoel.

die kick drum roffels zijn ook echt m'n smaak niet ... tenzij ze wat straker en scherper door de mix komen

Back