Even voorstellen: Statik (Johan)

statik

Bandpass Codekleier
Hi!

Even voorstellen dan maar: mijn naam is Johan (als DJ ook wel bekend als Statik), 35 jaar en een klein jaar geleden papa geworden (dochterlief maakte papa's 6e Kraftwerk concert vanuit de baarmoeder mee). Ik heb de afgelopen 18 jaar 'radio gemaakt' en de laatste 7 jaar ook als drum n bass DJ veel kleine podia in Nederland onveilig gemaakt. Inmiddels doe ik nog wel wat DJ'ing maar ik ben een beetje uit ge-drum-n-bassed (het is nu meer breaks met wat electro en zo af en toe eclectisch wat ik mix)

Ik ben hard bezig thuis met een studio: de isolatie is geregeld (zwevende vloer + isolatie op de gipswanden), dus nu nog de inrichting... ik wil me nu meer op het produceren richten. Ik heb wel wat dingen gedaan (een drum n bass track, een dub track en een breaks track) maar de huidige situatie (produceren in de huiskamer) is zacht gezegd sub-optimaal.. vandaar de studio. Ik was van plan om te beginnen met breaks, en wellicht later wat ambient en/of electro te gaan maken.

Ik heb altijd al een voorliefde gehad voor electronische muziek en ik heb net wat zitten rondneuzen op deze site en forum - en wat ik zie bevalt me prima! :) We spreken elkaar zeker nog wel in de nabije toekomst!

Cheers, Statik (Johan).

Welkom!

oi!

welkom!

Welkom!!

Ruff Rhythmz toch?

Dan heb ik je wel eens op een DnB feestje gehoort! :mega:

Origineel geplaatst door Maleh
Welkom!!

Ruff Rhythmz toch?

Dan heb ik je wel eens op een DnB feestje gehoort! :mega:

Yeps, dat ben ik (zie het WWW knopje) :) 1 April en 15 April ga ik weer eens draaien (ik ben wat roestig...) maar het is nu - voor mij - breaks wat de klok slaat. :)

Origineel geplaatst door statik
Yeps, dat ben ik (zie het WWW knopje) :) 1 April en 15 April ga ik weer eens draaien (ik ben wat roestig...) maar het is nu - voor mij - breaks wat de klok slaat. :)

haha, dat hoor je idd wel vaker,men wilt het tempo ietjes terug duwen.(ouwe veteranen ;) ) Symbion btw is een maatje van me.. dus vandaar dat je me zo bekend voor kwam. 8o)

:okdan: welkom welkom welkom

Back