• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Lead Virtual Analog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ani

Stamgast
Ola alle,

Te ruil of te koop aangeboden http://www.retrosynth.com/gear/nordlead/nordleadb.jpg

Het is echt een wereld apparaat, ik heb hem gekocht in 1999/98 geloof ik en haal er nu nog steeds de vetste sounds uit. Waarom doe je hem weg?? Tsja ik ben er helemaal op uit gekeken en door de aanschaf van software eigenlijk al een tijdje overbodig geworden.

Ok, door het intensieve gebruik heeft hij hier en daar wat lakschade, niet echt bijzonder. Ooit is er een toets afgebroken maar die heb ik gelijmd met pattex en het enige wat je nog ziet is een klein randje niets vreselijks. Er is ook een stukje plastic ingevallen 8o) en dat rammelt als je hem beweegt.

Ik heb geen flauw idee wat ik er aan geld voor zou moeten vragen, het liefst zou ik hem ruilen tegen iets anders vets, iets in rackvorm of meerdere effecten panelen voor studio gebruik oid.

Hij hoeft niet weg.....

Synth is geruild, draadje mag op slot :doei: of :verkoght: terwijl eigenlijk helemaal niet :verkoght: maar goed tijd voor :biertje: ciaowie :kont:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back