Compaan gezocht!

Sony

Ingeburgerd
Hey forummers,

Ik ben op zoek naar een compaan die samen met mij muziek wil gaan maken. De bedoeling is dat
we samen dan zelf muziek gaan maken, met soft en hardware. Voordien heb ik vooral geïnvesteerd in de aankoop van allerhande toestellen; cd player, md-player, monitors, koptelefoon, menger..... voor in m'n mini studiootje. Maar nu wil ik dus beginnen met zelf iets in mekaar te steken. Vooral elektronische muziek (house, elektro...) vb, faithless, plaid, timo maas.... Ik woon in het gentse dus best iemand die ook in de buurt woont, want natuurlijk zullen we dan enigste uurtjes met mekaar moeten doorbrengen, als we er iets willen van maken :)
Voor mij is dit totaal nieuw daarom deze oproep. En met 2 is altijd leuker dan aleen ;)
Ben je newbie geen probleem zo kunnen we samen de kneepjes van het vak leren.

Wie een nieuwe uitdaging aan wil of vragen heeft kan een mailtje sturen naar volgend adres:
egidegregoire@hotmail.com

Greetz Sony!:maffia:

Hé, was hier niet al een thread over? Ik heb hier gisteren volgens mij nog over gepost maar ik zag vanochtend dat deze niet meer beschikbaar is. :confused: Waarom is deze tread verdwenen? Er was nog een kleine discussie ontstaan met moderator Hanz. Kan deze thread niet meer vinden....

Maar nu weer even terug on topic: Ik woon niet in de buurt van Gent maar ik hoop dat je iemand kunt vinden die je wil helpen. Wat wil je er uiteindelijk mee gaan doen? Wil je gaan optreden, cd's maken of gewoon een beetje leuk thuis hobby-en?

Tip: Neem rustig de tijd om alles te doorgronden. (zowel alle soft/hardware als het proces van het muziek maken). Wanneer je eerst de "technische" kant goed onder de knie krijgt zul je later zonder al te veel ellende en frustraties heerlijk je gang kunnen gaan. Persoonlijk vind ik het altijd erg leuk om ergens "in te duiken". Ben ooit begonnen op een Amiga die ik uiteindelijk (letterlijk) van binnen en van buiten kende en waarmee ik waanzinnige dingen heb gemaakt.

Veel plezier!!
:okdan:

(maar wat is er met die thread gebeurd???)

succes met je zoektocht! (en nu maar hopen dat het gaat klikken)

@ Meesha: de thread waar je op doelt is in overleg met Sony verwijderd, zodat hij een beter passende omschrijving kon plaatsen. Dat we daarover verder niet correspondentie voeren met de rest van het forum, is helaas niet te voorkomen.

Ik zou zeggen, Sony lijkt me een geschikte vent, dus mail hem voor meer info over samenwerking! :)

Origineel geplaatst door Hanz
@ Meesha: de thread waar je op doelt is in overleg met Sony verwijderd, zodat hij een beter passende omschrijving kon plaatsen. Dat we daarover verder niet correspondentie voeren met de rest van het forum, is helaas niet te voorkomen.

Ik zou zeggen, Sony lijkt me een geschikte vent, dus mail hem voor meer info over samenwerking! :)

Duidelijk! Thanks!

Hey allemaal, Eigenlijk is het gewoon voor de hobby, puur voor het plezier;)
Ik denk wel dat er wel iemand contact zal opnemen, alé hoop ik toch :)

Greetz S.

Origineel geplaatst door Sony
Hey allemaal, Eigenlijk is het gewoon voor de hobby, puur voor het plezier;)
Ik denk wel dat er wel iemand contact zal opnemen, alé hoop ik toch :)

Greetz S.

Hay Sony

ik snap het probleem niet , je hebt hier alle compagnions die je nodig hebt
gewoon online, we kunnen via het forum al je muziekzaken bespreken ,en helpen waarnodig

dit is de beste helpdesk die er bestaat

groeten uit holland(ligt net boven belgie):D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
de lijken waaien ver dit jaar

Hey Sony,

oooooude thread, maar ik wil toch even reageren.

eigenlijk geldt voor mij het zelfde, maar dan woon ik in de omgeving van Amsterdam/Hoofddorp. Toch wel lastig die afstand dan Sony ( hihi, zo heet mijn kat ook) :stupid

Ik hoop dat ondanks dat dit een oude topic is, er toch nog iemand is die er het zelfde over denkt. M'n viendin is niet echt into music, dus zoek ik voor techno, electro en hardtrance een muziek maatje. Zie m'n signature voor m'n gear list.

Caramba, een dating forum is er niets bij :D maar toch, wie woont er in de buurt van Hoofddorp en wil eens een poging wagen?

Ronald

Back