• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Micro Modular te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Voor de liefhebber heb ik een Clavia Nord Micro Modular te koop. Een leuke volledig modulaire VA synthesizer. Programmeren gebeurt via MIDI met behulp van de editor. De Micro Modular is gelijk aan één slot van gewonen Nord Modular. De MicroModular zelf heeft 3 vrij toewijsbare knoppen om mee te tweaken, één knop voor een on/off functie, een testknop (speelt C4 af van de ingeladen patch), en een volumeknop.

overzicht:
- 4 MIDI poorten
- 2 inputs
- hoofdtelefoonaansluiting
- 2 outputs
- 100 memoryslots

De MM is helemaal compleet: doos, manual (V3.0), CD-ROM en adapter zijn allemaal orgineel. De richtprijs is 300 euro, geen ruil.

Waarom ik zo'n mooi beestje verkoop? Ik ben inmiddels in het bezit van een Nord Modular Rack, dus de MM is overbodig geworden.

Hij kan getest worden bij mij in Groningen. Versturen is ook mogelijk.

Hij is in zeer goede staat; ik zal kijken of ik een dezer dagen wat foto's kan maken.

De richtprijs staat hierboven al vermeld, maar heb je een ander bod, dan hoor ik 't graag.

:mega:

Ik heb al wat ruilvoorstellen gehad, maar helaasch, ik ben alleen geïnteresseerd in euro's op dit moment...
Ieder bod is welkom, dus kom maar op!

Eindelijk wat foto's gemaakt (Bedankt RelaxomaniaQ!). De kwaliteit is nogal eeh.....:D Maar 't is beter dan nix he?

Attachments

• afbeelding(21).jpg
    afbeelding(21).jpg
    60,1 KB · Bekeken: 67
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back