030303 acid festival - Josh wink - Funckarma Mike Dred - Acid Junkies -

Origineel geplaatst door sander
Ze jammen met z'n drieen. Dus een ieder doet wat. Stel 1 een synth, de ander een drumcomputer en de derde een triangel. Dan zijn ze alle drie dus gelijk bezig. :eureka:
En als het lekker gaat dan wil de DJ vast wel ff wachten.

2 x 303's
1 x 909
1 x 808
1 x 707

Word dus supervet met zijn drieen!! oldschool acid!!!

Oe en Ah...josh wink acid set....tja.....dat kan je aan de goede man wel over laten....zou dat wel willen horen. Wordt het gestreamed / opgenomen / op het web gezet?

Origineel geplaatst door bob303vs909
Oe en Ah...josh wink acid set....tja.....dat kan je aan de goede man wel over laten....zou dat wel willen horen. Wordt het gestreamed / opgenomen / op het web gezet?

Word opgenomen maar ik geef je heel weinig kans dat hij toestemming geeft dat het word opgenomen....dus gewoon komen 8)

Origineel geplaatst door Teknation
Word opgenomen maar ik geef je heel weinig kans dat hij toestemming geeft dat het word opgenomen....dus gewoon komen 8)

hmmm...no chance, mijn zoon wordt 1...
(maar hou me wel zeer aanbevolen voor een copietje van z'n setje......)

Ik vindt zaterdag veel interessanter. Josh Wink, uhh ja, leuk hoor, maar je weet nooit wat hij gaat draaien. En acid junkies als DJ's. Ze staan toch bekend om hun livsets. Maar ja die zijn ook niet goed meer tegenwoordig, dus misschien is DJ set inderdaad een goed idee.

de zaterdag lijkt mij wel wat!
ik heb ooit geluid gedaan in die zaal toen het nog de vloer was, en het geluid is daar altijd wel om aan te horen!
(mits de dj,s niet weer eens een keer de boel gaan oversturen)
ik heb alleen nog wel een rare bijsmaak overgehouden door het feit op wat voor manier de stekker uit de vloer is getrokken, en de zaal ineens in handen van tivoli kwam!

Zoals het er nu naar uitziet zullen er minstens zes 303's op de tafels staan en 1 devilfish 8)
Gaat helemaal te gek worden...zie jullie vanavond!

Origineel geplaatst door Teknation
Zoals het er nu naar uitziet zullen er minstens zes 303's op de tafels staan en 1 devilfish 8)
Gaat helemaal te gek worden...zie jullie vanavond!

Ik mag hopen dat ze niet allemaal tegelijk aangezet worden.
Hoop ook dat er genoeg chicago geluid te horen is.

Tot straks.

Ben net terug.(ff stoken :duivels: )
Ik ben van 24:00 tot 2:00 geweest en ik moet zeggen: saaie bedoeing. :z
Ik heb twee gozers gezien die hun emeel aan het checken waren op powerbooks. Verder was mini me links op het podium aanwezig en stond er een of andere DJ hoog midden op het podium. 't kon me totaal niet boeien en aan het doorkeuvelen van het publiek te zien, hun ook niet. 't Geluid had totaal geen bass met enorme transients voor de kicks en het leek van maar een kant te komen.

Ben maar naar Tivoli gegaan waar Junior Sanchez wel een fijne feest atmospheer wist te creeren. Alleen een schande dat terwijl DJ en publiek door wilden, Tivoli er al om 4:00 mee ophield...

Het zaal geluid was over het algemeen erg goed. Dat kom je weinig tegen. De set van funkarme was wat meer IDM met acid invloeden. Niet helemaal op z'n plaats daar maar zeker niet slecht.
De live jam van de volgende 3 gasten begon leuk, maar zakte snel in. Het tempo ging omhoog en de lelijke 909 openhihat kwam en toen was het niet leuk meer. Ze hielden het ook erg kort.

Mike Dred was de held van de avond. Ok er waren stukken in zijn set die ik echt niet goed vondt, maar er zaten ook echt hele goede stukken in. Het laatse stuk was erg fijn. Complimenten. Aardige gast overigens. Hij trad op met 3 303's, een Yamaha nog wat drumcomputer en wat effecten.

De eerste DJ van de avond(Feek) heb ik niet gehoord, ik kwam binnen tegen 1 uur. Echt kut de auto stond op een half uur lopen. Ik wist niet welke lokatie het was. Dus we waren eerst naar oude gracht gelopen en toen naar de Helling. Daar had de auto gewoon voor de deur kunnen staan. En na de party dus weer de auto zien te vinden. Dat duurde ook wel weer een tijdje.

Wat ik van de DJ's hoorde was van slecht tot gaat wel tot goeie chicago.

Laatst gewijzigd:
funkarma vond ik zwakker, had iets betere verwachtingen
de live battle daarentegen vond ik zeer goed klinken, enkele malen zeer verrast geweest..
mike dred was idd de held van de avond, zoals steeds wist hij met beperkte middelen een hele zaal plat te spelen.

raar bier daar in holland :biertje: maar goede :peukie: :engel:

Reactie wel wat aan late kant, maar wilde toch nog wat kwijt

Fuckarma zat wel lekker in mekaar, maar vond het eerder geluid voor in een chilltentje, lekker chille beats enzo.
Cosmic Force vs Drifter vs Zero One waren lekker bezig, maar verder sluit ik me bij de mening van Sander aan.
Mike Dred zeer zeker Man of the Match! setje zat, voor zover ik nog goed kon luisteren door het wat te schelle geluid van eerder die avond en de nodige :biertje:, goed in mekaar. zeker voor iemand die alleen speelt.

DJ tussendoor vond ik een beetje sip eerlijk gezegd, maar goed was inderdaad een goede oplossing om van live performer te switchen.

Erg los ging het daar in de helling ook niet echt, maar goed zal idd vast wel aan het bier gelegen hebben;)

enfin heb me in ieder geval wel vermaakt daar in Utrecht

Back