[Track]D Raizor - The Boss

Er was een tijd dat ik gabber best leuk vond. Het was af en toe best innovatief en gewoon lekkere teringherrie.

Het is te horen dat je probeert ook iets dergelijks te maken, en het is je gelukt om een paar standaard hardcore sounds bij elkaar te krijgen, en daar vervolgens een compleet ongeinspireerd, lijnloos product mee in mekaar te stampen.

Aan de andere kant denk ik dat je er misschien wel indruk mee kan maken op je plaatselijke sjonnies..

hmm ja.. gebruik je fantasie, en leer een synth programmeren, speel met samplers, zorg dat je de basics van mixen en zo onder de knie krijgt.

Naast de techniek is een goed idee goud waard. Als je eenmaal een beetje muzikaal inzicht hebt kan je gabber op de automatische piloot maken ;)

nou lijkt me logisch, pak wat niet standaard hardcore sounds en maak daar een geinspireerd product met lijn mee :P

je clap staat veel te hard iig, snare is niet lekker vind ik, heeft meer snap nodig (snappie?), die kick heeft geen punch maar is errug lelijk overstuurd, hij moet rammen niet alleen maar keihard aanwezig zijn
probeer een beetje ergens naartoe te werken, nou verschijnen en verdwijnen je synthlijntjes lukraak...probeer spanning op te bouwen, je wil dat de mensen los gaan op je track, dus zorg daarvoor en ga er niet vanuit dat mensen vanzelf losgaan als ze maar een bassdrum horen

als je samples gebruikt met teksten is t ook wel leuk als dat een beetje ergens over gaat, anders kun je 't net zo goed laten als het niets toevoegt...en die full metal jacket samples hebben we nou ook wel 's gehoord :)

Origineel geplaatst door D Raizor
lol... ik ben net 3 maanden bezig zoals ik al zei... tips zou handig zijn...

gewoon nog drie maanden proberen:)

Back