Tiesto sounds voor de Acces Virus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door ikke
de tiesto haters hier zijn toch maar gewoon een bende gabbertjes die iets tegen trance muziek hebbe.. Neem het ze niet kwalijk. De speed speelt parten }:|
nee dat is niet zo ik hou ook van hardcore maar ik heb geen hekel aan tiesto....
tis toch ook muziek ik hou van muziek alleen van t een meer als van t ander maar heb er geen hekel aan;)
ik denk dat niemand op dit forum een hekel aan muziek heeft of zit ik dr naast??

Lieve meneer 6 trak, ik had het tegen sander in m'n vorige post.
U was er tussen gevallen.

Maar zo typisch dat iedere godverlaten kut zicht met Tiesto gaat bemoeien terwijl het helemaal niet terzake doet.
En ik mag dan wel veel posten, ik weet tenminste bij draden die me geen ene fuck interesseren m'n :bekdicht:

Net zoiets als ik hier zou gaan posten dat ik een Virus een overschatte slecht klinkende hoerensynthesizer zou vinden. :)

Sorry hoor, ik hoef geen ruzie. Kan alleen niet zo tegen sommige uitspraken en wil daar dan op reageren.

Je mag als je wil best respect hebben voor de personen die muziek maken en onder de naam Tiesto uitbrengen.
Thijs zelf is alleen een DJ en houdt zich dus niet of nauwelijk met het muziek maken bezig. Maar hij heeft ook helemaal geen tijd om muziek te maken als je ongeveer elke dag geboekt bent.

Beste Topicstarter,

Bedankt voor je tip!!! Het meedenken wordt gewaardeerd! (ook al doen enkele reacties anders vermoeden)

Onlangs ben ik door de GGD resistent verklaard voor het TiëstoVirus!

:D :doei:

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Beste Topicstarter,

Bedankt voor je tip!!! Het meedenken wordt gewaardeerd! (ook al doen enkele reacties anders vermoeden)

Onlangs ben ik door de GGD resistent verklaard voor het TiëstoVirus!

:D :doei:

:D :D :D :D :D

Bericht door een moderator:
Aangezien deze thread uit de hand loopt, en de meeste opmerking OT zijn, sluit ik deze thread.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back