LittleSoundDJ

dr.meccano

in full effect
Wie heeft er een LSDJ cartridge.

=( Ik zoek hem al zolang=(

Just name a price

Misschien een domme vraag:
Heb je al eens de synthmdules uit de gameboy camera geprobeerd?

Nee dat niet Maar die LSDJ zit vol met 8bit TR geluiden en Linndrum Een Fastracker interface, arp's enzovoort.

Dat zal die Camera niet hebben denk ik, ik had er weleens wat over gelezen bij Gieskens.nl

Ik heb nog een cardridge liggen, de orginele, maar die is 'corrupt' geraakt.
Batterij leeg, of slecht contact in het ding zelf, ik weet het niet. Misschien ligt het ook wel gewoon aan m'n gameboy. Die overigens wel spelletjes gewoon nog doet.
Er was een koper voor langs gekomen, en toen ik hem aanzette gaf hij de geest. Hij deed al eerder vreemd, maar nu startte hij gewoon niet meer op.

Als je iemand weet die cardridges kan repareren is het misschien wat voor je?!

LSDJ vs Gameboy

LSDJ vs Gameboy

In de gameboy camera zitten twee synthmodules, alle parameters volledig in te stellen en een drum module die -uiteraard- drie stemmig muziek kunnen maken. Drie ingebouwde deuntjes kun je naar hartelust veranderen, en er is een geheugenplaats voor een eigen "nummer"
Wel alles zelf programmeren, stap voor stap, zoals bij de nieuwe commodore TR en TB modules.

Via de koptelefoonuit naar een versterker en je weet niet wat je hoort.

Voor een geluidfragment kun je op Acidplanet.com zoeken naar Insanity Love Bubble.

Mijn eigen camera bespeel ik via de snes en een tv, dan heb je geen bril nodig voor het pietepeuterige schermpje.

Back