Groentje

Mia

///:::///:::///:::///:::/
Aangezien dit een okaye site is dacht ik... Ik sluit me aan bij deze bende techneuten.
Nu kan ik zonder rare blikken praten over dynsync en opzoek naar vijsjes voor mijn 808.
O ja ik gebruik een schuilnaam die me dierbaar is maar heet eigenlijk gewoon Stijn.
Heb vandaag een groen hempie aan en hou dat lekker zo.

Groetjes aan alle moderators en andere leden.:kimono:

Welkom op synthforum Stijn. Met vragen van de Q&A wacht je toch even he :) ? Denk dat het percentage actieve leden uit België onverwacht hoog wordt.

Natuurlijk wacht ik nog even.
Was gewoon wat aan het surfen en dacht. Ik meld me aan. Net zo handig.
Hoe maak ik zo'n avatar bij mijn naam? Ik ben een beetje een softwarekneut.

:o:

Origineel geplaatst door Mia
Hoe maak ik zo'n avatar bij mijn naam? Ik ben een beetje een softwarekneut.

:o:

Opties -> wijzig opties -> Avatar [onder aan scherm]. Als je een afbeelding van je schijf wilt gebruiken dien je erop te letten dat het formaat klopt. Succes!

hy:kimono:

Hoi Stijn, welkom. Ik vindt het wel gaaf dat je met een flinke setup op het podium staat, net zoals ik. :)
Zouden meerdere mensen moeten doen ipv een laptop.

Hey Stijn, leuk dat je even komt kijken alhier! :)

oh uh... vijsjes = schroefjes, jah?

Welkom, welkom :biertje:

'k Zal zo ook eens surfen op 't i~net om te kijken wie die 'Stijn' nu eigenlijk is.. :erm:

Origineel geplaatst door Zoidsity

'k Zal zo ook eens surfen op 't i~net om te kijken wie die 'Stijn' nu eigenlijk is.. :erm:

En laat het ons dan weten!!! ;)

Origineel geplaatst door Hanz

oh uh... vijsjes = schroefjes, jah?
oh zijn we weer vertrokken vooor 'n rondje belg-bashing hé? :duivels:

wel, wij hebben er toch lekker stijn bij ! nja nja nja njaaaaaaa

welkom stijn btw! ik had je vorige zomer toch al over synthforum verteld !? remember de workshop die je tijdens ten days off gegeven hebt? wel, ik was de kerel die 't over machinedrums en synthforums had :D

Vergelijkbare discussies

Back