• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno-2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arthur

SpeakertortureR
Ik heb nog te koop:

een Roland Juno-2

Synth is in goede staat. Er zit een extra modulatie switch op, die heeft de vorige eigenaar erin gebouwd. De switch heeft dezelfde functie als het naar boven duwen van het pitch wheel (= modulation lever), maar is dus een aan/uit switch (in tegenstelling tot de modulation lever die automatisch terugvalt zodra je 'm loslaat). Kan handig zijn, al heb ik 'm zelf gewoon altijd uit.

Reden verkoop is dat ik ook een MKS-50 heb en teveel spullen heb liggen (ben tenslotte geen verzamelaar ;) ).
vraagprijs: E 220,-

Misschien zijn mensen bang voor de extra switch ? Ik heb een MKS-50 erbij staan, dus je kunt zo checken dat de Juno-2 helemaal perfect klinkt, heb namelijk in beiden exact dezelfde patches zitten.

prijs nu: 175 euro

Prijs wederom omlaag, ben er achter gekomen dat er een tweetal toetsen net niet helemaal perfect meer werken (waarschijnlijk kwestie van schoonmaken oid).

Nu of nooit: 130 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back