op zoek...

monk

Nieuwkomer
Hallo iedereen,

Ikzelf ben nog maar net op dit forum en heb enkele vraagjes voor jullie.

Ik bezit een yamaha P-120, dat wordt een stagepiano genoemd denk ik, waar ik heel tevreden van ben. Het heeft een goede pianoklank, goed orgel ook, maar is eigenlijk sterk beperkt qua klank.

Nu speel ik in een bandje dat voornamelijk rock, rock'nroll, oldies, hardrock tot metal speelt. Ik zou graag nog een tweede instrument hebben, dat meer klanken bezit (vooral meer orgelklanken, ook wat blazers en zo) en niet TE duur is. Begeleiding en zo heb ik niet nodig, ook geen drumklanken en andere, aangezien ik in een band speel.

Wat zouden jullie mij aanraden?

Bedankt op voorhand!

karel

ps; onze website is www.mayday-band.tk

ms20 ?
denk het niet eerlijk gezegd...

ik denk eerder een leuke module met veel geluiden...

zo'n EMU rack ding bijvoorbeeld:)

Re: op zoek...

Origineel geplaatst door monk
Ik zou graag nog een tweede instrument hebben, dat meer klanken bezit (vooral meer orgelklanken, ook wat blazers en zo) en niet TE duur is. Begeleiding en zo heb ik niet nodig, ook geen drumklanken en andere, aangezien ik in een band speel.

Wat zouden jullie mij aanraden?

Hangt een beetje af van je budget. Idd zo'n E-mu bak als je die nog kan vinden - Vintage Pro. Anders een 2ehands XP-30 met Keys of the 60's & 70's erin, of een JV-1080 voor stukken minder met een controllerkeyboard erbij. Yamaha S-30 werkt ook wel, S-03 is nog goedkoper als je niet veel te besteden hebt.

Back