Beste allen,
Heb na een lange tijd besloten om een hardware apparaat toe te voegen aan m'n
verzameling computers, die ik gebruik om vooral erg veel te improviseren met muziek, samples etc.
Echt serieus is het niet, maar er gaan heel wat uren hobby inzitten...
Persoonlijk heb weinig ervaring met zulke apparatuur, behalve dat ik regelmatig een roland mc-303 heb gebruikt van een vriend...
Maargoed, er bestaan volgens mij dus erg veel alternatieven (korg electribe of yamaha).
(Heb ze allemaal gezien en er van alles over gelezen, maar heb ze nog nooit kunnen proberen...)
Kortom, er moet gewoon zo'n ding naast mijn pc komen...
Moet een apparaat zijn dat drumpatterns kan maken, sequencen etc... niet te gek, maar wel lekkere groovebak dus... (ook om standalone bv naast platenspelers in een dj-set te gebruiken)
beschikbaar +/- € 200,- (Ik wil dus graag iets 2e hands kopen, ben beginner)
Wat raden jullie mij aan...
Heb na een lange tijd besloten om een hardware apparaat toe te voegen aan m'n
verzameling computers, die ik gebruik om vooral erg veel te improviseren met muziek, samples etc.
Echt serieus is het niet, maar er gaan heel wat uren hobby inzitten...
Persoonlijk heb weinig ervaring met zulke apparatuur, behalve dat ik regelmatig een roland mc-303 heb gebruikt van een vriend...
Maargoed, er bestaan volgens mij dus erg veel alternatieven (korg electribe of yamaha).
(Heb ze allemaal gezien en er van alles over gelezen, maar heb ze nog nooit kunnen proberen...)
Kortom, er moet gewoon zo'n ding naast mijn pc komen...
Moet een apparaat zijn dat drumpatterns kan maken, sequencen etc... niet te gek, maar wel lekkere groovebak dus... (ook om standalone bv naast platenspelers in een dj-set te gebruiken)
beschikbaar +/- € 200,- (Ik wil dus graag iets 2e hands kopen, ben beginner)
Wat raden jullie mij aan...