Gehoord in de kroeg

AlonsoMos

Vintage Schmintage
ik hoorde rond 1990 in de sands in eindhoven een dance nummer en vroeg aan de barman hoe het heette. Hij zei toen: Let go the party.
ik heb later altijd gezocht naar dit nummer. Heeft iemand hier ooit van gehoord? Ik weet geen artiestnaam helaas.

En heeft verder iemand ooit gehoord van 'Heartbeat' van Liasons Dangereus? Daar ben ik ook al lang naar op zoek en heb geen idee waar dat opstaat.

my heart the beat - liasons dangereux staat op een van de eerste serious beats !

die andere weet ik jammergenoeg niet...

er is een nummer dat "let's go to the party" heet en is van de poco loco gang.... misschien is dat hem!

Groetjes van Rudo

Origineel geplaatst door 6 trak
Yaaaaaaaa ik ook...

Yaaaaaaaaahhhh dat klopt !
Aad de Mooij aka D-Shake :okdan:

Origineel geplaatst door Rudo
er is een nummer dat "let's go to the party" heet en is van de poco loco gang.... misschien is dat hem!

Groetjes van Rudo

Poco Loco Gang was eind jaren '90, met dat steeldrumriedeltje d'r in, niet 1990.

Ik kom er verder niet uit op www.discogs.com en ook niet op www.allmusic.com.
Weet je zeker dat de titel klopt?

B.S.E., my heart the beat? bedankt! ik zocht me een ongeluk op heartbeat.
Zijn dit trouwens dezelfde liasons als die van Los Ninos?

En Sly Dog, nee ik weet het helaas niet zeker. Ik heb het nummer ook nooit meer gehoord later.

Er zijn best nog wel wat andere nummers uit die tijd die ik op een bandje had staan maar waar ik
de titel en artiest niet meer van weet. Zijn er sites die met overzichten van House/New Beat/Acid-muziek uit die tijd (1990)

Hmm.. eerste nr. weet ik ook (nog) niet, maar 'My Heart the Beat' van D Shake staat ook op Turn up the Bass 13 (track nr. 16)

Toch wel geinig die ouwe Turn up the Bass-CeeDeetjes, zijn nog regelmatig terug te vinden in 2e-hands CD-bakken :D

Back