Jp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Leo
volgens mij snap jij het dan niet helemaal, het begrip off-topic.
maar goed, het blijft nee.
en nou niet meer zeuren, of wilde je eigenlijk iets anders zeggen? ik heb pb hoor.

Leo, ik heb het nog steeds over de JP waar deze thread over gaat. Wat denk je van 260 dan?

Origineel geplaatst door TranceCom
Leo, ik heb het nog steeds over de JP waar deze thread over gaat. Wat denk je van 260 dan?

Hé joh, pb Leo anders even, hier schieten we niet veel mee op.

Origineel geplaatst door Frer!k
Hé joh, pb Leo anders even, hier schieten we niet veel mee op.

gewoon laten gaan, is meer een beete zeuren van iemand die denkt dat ie alles doorheeft.
even voor alle duidelijkheid (ik heb het net ook even ge-pb-d aan iemand), ik heb de jp8080 voor 300 gekocht en ik verkoop hem graag voor dat bedrag aan het forumlid dat meteen dan ook de andere spullen overneemt, die ik vorige week beter niet had kunnen kopen (want spijt) voor het bedrag dat ik ervoor betaald heb. dat zou dan een mooie package deal worden van jv1080 + R8 + nordrack + jp8080 = 1300. in dat bedrag heb ik al een deel van mijn benzinekosten verrekend. is iedereen weer blij.
en voor de mensen die denken dat ze me 'door hebben': ik snap mezelf niet eens en verwed er een synthesizer om, dat ik intelligenter ben dan jij, dus doe geen moeite en laat dan ook meteen het bijpassende geblaat achterwege.
dank u.

pas op met dat soort opmerkingen, zou ik je willen vragen.
zelf heb ik een wat ruimere geest (geen ruime opvattingen over gestolen spul toruwens), het kan van alles zijn. waarom zou iemand een nord rack en een jp niet naast elkaar zetten en tot de conclusie komen dat ze allebei ongeveer hetzelfde waard zijn?! en als iemand ze allebei tweedehands voor laten we zeggen 500 euro heeft gekocht en er veel plezier van heeft gehad, waarom zou je dan niet op een verkoopprijs van 300 kunnen uitkomen?
ik hou met van alles rekening, maar durf echt mijn hand in het vuur te steken voor de verkoper.

ik neem aan dat eht neutraal is bedoeld, je opmerking, zo heb ik m in ieder geval opgevat, maar het veronderstelt wel dat de verkoper een dief is en ik dus een heler. maar geen zorgen.

Jij hebt de verkoper gezien en gesproken.. dus je kan er ongetwijfeld een meer gefundeerde mening over geven dan wie dan ook..

Maar als ik enkel een advertentie zie, zonder foto's, alleen opsomming van wat er te koop is en met dergelijke prijzen, dan heb ik het idee dat de verkoper niet goed weet wat hij verkoopt, en ben ik inderdaad geneigd te denken dat het niet in de haak is.

Nou werkt het feit dat dit niet op marktplaats maar op interface xchange staat natuulijk wel in zijn voordeel ;)

Origineel geplaatst door SideFX
Nou werkt het feit dat dit niet op marktplaats maar op interface xchange staat natuulijk wel in zijn voordeel ;)

dat is zeker zo ja. tot voor kort had ik trouwens ook dergelijke ideeën over het synthforum, dat het hier wel goed zat met de mensen.

enneh... meestal is dat natuurlijk wel zo.

maar...?

dat is zeker zo ja. tot voor kort had ik trouwens ook dergelijke ideeën over het synthforum, dat het hier wel goed zat met de mensen.

tot voor kort?
waarom niet meer dan?

Volgens mij is dat dat clavia verhaal? Een misgelopen deal die uitliep in een thread om die persoon in meer of mindere mate zwart te maken. Ik heb die thread gezien maar die was na 10 minuten opgeruimd.

Bericht door een moderator:
Goh. Geneuzel over prijzen en handeltjes. Wie had dat gedacht, zeg.
Ik sluit deze topic.

(EDIT)
Ter verduidelijking: op dit forum is er niets mis met het praten over (markt)prijzen in het algemeen, maar discussies over handeltjes lopen telkens weer uit de klauwen. Omdat we een prettige sfeer op dit forum belangrijker vinden dan over-en-weer discussies en verwijten, letten we hier extra op.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back