Driekwartsmaat Dance Contest!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Hier is ie dan....

Origineel geplaatst door Tom Thomas
En nu nog tot drie (3) leren tellen... .:D gr. Tom

Hehe........ dat dacht ik dus ook al :P

En nu nog tot drie (3) leren tellen... .:D

gr. Tom

En welke maatsoort is het dan wel bijdehand.

Als je meetelt is het gewoon een vier-kwarts maat.
Ik weet niet of je sequencer de huidige maat aangeeft; het klopt in ieder geval niet.
Of je sequencer loopt inderdaad een driekwarts maar je hebt gewoon vierkwarts geproduceerd.
Waarschijnlijk zal dat het wel geweest zijn.

Een 3/4 maat is als een wals; 1-2-3-, 1-2-3-.

Niet kijken naar je sequencer maar luisteren wat je doet.;)

gr. Tom

Als je meetelt is het gewoon een vier-kwarts maat.
Ik weet niet of je sequencer de huidige maat aangeeft; het klopt in ieder geval niet.
Of je sequencer loopt inderdaad een driekwarts maar je hebt gewoon vierkwarts geproduceerd.
Waarschijnlijk zal dat het wel geweest zijn.

Een 3/4 maat is als een wals; 1-2-3-, 1-2-3-.

Niet kijken naar je sequencer maar luisteren wat je doet.;)

gr. Tom

Mijn track gaat idd niet 1-2-3 en dan weer opnieuw, zoals Pjotr G het doet. Het gaat langer dan dat. zeg maar 4 maal 1-2-3 en dan begint het opnieuw.

Maar zoals ik het hoor zijn jullie het niet er mee eens met deze track. Dus gooi ik hem eraf. Hiermee heb ik geen 3/4 dance track gemaakt.

... en dat terwijl we nog even doorgaan!

Chosen: wat mij betreft laat je 'm gewoon staan, en beslist 'het synthforum' gewoon of-ie wint.
Of je stuurt gewoon een andere in?

Hetzelfde geldt trouwens voor alle andere tracks die 6/8e of iets dergelijks zijn; we gaan niet van te voren tracks uitsluiten op basis van de maatsoort - ik ga ervan uit dat door stemming vanzelf de échte 3/4 tracks naar boven komen.

Heb alles gedaan om nog een andere track te maken, maar zonder succes. Zal er bij de volgende contest sneller bij zijn met een juiste contributie.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik heb besloten toch een, weliswaar korte, demo in te zenden. Een goede stereo set, of hoofdtelefoon is wel vereist. Enjoy.

Sinusz Man - Demo 1

Zoooooo, ik vind deze track echt zeer mooi. Als dit een demo is ben ik zeer nieuwsgierig naar de uiteindelijk versie.

Bericht door een moderator:
Oh ja, en :slotje: natuurlijk!
Zal één dezer dagen even een stemthread optuigen...

... beetje laat, maar ik ben nu bezig met de stemthread... :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back