11 Juni Doornroosje Nijmegen

sander

_
Het duurt nog even.

http://www.doornroosje.nl/
http://www.electricfusion.org/

Neon Tokyo

Entree 14, (voorverkoop 11,50) / van 23:00 tot 05:00 uur

The Ice Cube hosted by Arctic Boogie Movement:

Endfest vs DJ Javar (Arctic Boogie Movement)
Serge (Clone Records)
Intergalactic Gary (Viewlexx)
Kid Goesting (Blacklabel Records)

Live:
Orgue Electronique (crème organization)
Rude 66 (Bunker Records)
Sendex (Bunker Records)

Vision by: VJ Jorg Maks
Stage design by: buroklimaks.com

The Lounge Cube:

Morgan Brancato (5 hour solo)
Helmut Katzenbaum (DDR)

Vision by: Video Mile

The Electric Cube:

Nils vs Jaz Millinx vs Sentinel (ElectricFusion DJ Battle)
Joris
Hansz
Nicole Blommers (Popscene.nl)
Live: Hakki Takki(eRRorKREW)

Vision by: VJ Mile (ElectricFusion)

flyerfrontpreview.jpg

flyerbackpreview.jpg

Laatst gewijzigd:
Als je niet kunt wachten.. clone party in Roosje;

electro, italo, booty

Planet Rose
'Clone label night'
Clone Room: I-f (Murder Capital) + live Dexter (Clone, Klakson) + Serge (Clone)
Tha Booty Bar: Pure + Dena

zaterdag 14 mei 2005 - Open 23:00 | Start 23:00 | Geen toegang na 3:00 | Einde 5:00
Normaal € 9,00
CJP € 7,80

Clone Records: Nederland mag er trots op zijn! Dit electro-label is wars van alle heersende trends, maar zet stiekem al jaren de toon in het genre. Clone label nights zijn dan ook smulfestijnen voor de liefhebbers. Wat hebben ze voor ons dit maal in petto? Wat te denken van een DJ-set van culticoon I-F! Ferenc v.d. Sluijs is een artiest die de electronische wereld al jaren van kleur voorziet met zijn waanzinnige producties, optredens en niet in de laatste plaats ongezouten mening over zijn metier en de muziekwereld in het algemeen. De wereld wordt al jaren bestookt met releases als I-F, maar ook onder pseudoniemen als The Parallax Corporation, Beverly Hills 808303 en Unit Moebius. En wie kent ‘Space invaders are smoking grass’ niet? Deze track was medeverantwoordelijk voor de hernieuwde aandacht voor electro. Dexter uit Alkmaar staat bekend om zijn opzwepende en kristalhelder geproduceerde electrofunk. Op zijn eigen Klakson label verschenen nu al klassiek geachte platen als ‘I don’t care’ en ‘Intruder’. Live staat hij garant voor kwaliteit! Clone eigenaar Serge mag uiteraard niet ontbreken. De kroeg wordt vanavond omgetoverd tot een heuse booty-bar!

Ik werk als vrijwilliger in Roosje maar heb voor de zekerheid toch maar een kaartje gekocht. Je weet maar nooit ! 't is wel weer lang geleden dat ik Hansz heb horen draaien.

Da's Hanz toch hiero?. Hanzs is een ex.resident van de Planet Rose avonden in Roosje. :confused:

Wat een @(#*! avond.. ongezelligheid troef! Trok t niet en ben uit ellende om half 3 vertrokken.. jammer dat ik je gemist heb Sendex, maar Rude was zo slecht bezig dat ik t niet meer trok. Drama!

WTF? Ruud slecht bezig??? Echt niet.

Ik heb me wel vermaakt. M'n eigen set ging niet zo super, wat geluids problemen, etc, maar toch
ook weer tevreden over sommige stukken.

't was wel een stuk drukker in de kleine zaal. Ik heb wel meer mensen horen klagen over de muziek in de grote zaal. Ik had ook wat meer snoeiharde kale donkere vocoder-electro verwacht maar kreeg toch net iets teveel van die 'housie-electro' mee en ook hier en daar italo. Ik denk dat ik 30% van de tijd in de grote zaal ben geweest en 70% daarvan in de kleine zaal. In de kleine zaal was nauwelijks meer ruimte om te dansen, de grote zaal was half leeg. Ongezellig was 't zeer zeker niet. Geen volle bak maar dat komt omdat de Nijmeegse Harrie's dat allemaal niet zo trekken.

Kleine zaal was koel, maar daar kwam ik niet voor.. daar is t altijd gezellig, ongeacht wat r is.
Inderdaad.. geen dikke bunkerbeats, maar housieelectro, niet waar ik voor kwam, helaas. Zet mn mp3 speler wel weer op... :P

Origineel geplaatst door donbrasco
Kleine zaal was koel, maar daar kwam ik niet voor.. daar is t altijd gezellig, ongeacht wat r is.
Inderdaad.. geen dikke bunkerbeats, maar housieelectro, niet waar ik voor kwam, helaas. Zet mn mp3 speler wel weer op... :P

jammer dat je me gemist had, ik had namelijk heel wat ruige/rauwe stukken.
Misschien dat ik nog eens wat stukkies film online kan zetten.

Back