Hallo mensen !
ik ben dus Tony-E mijn echte naam is Tolga
ben geboren in rotterdam
ik ben begonnen met producen toen ik (geloof het of niet) 8 jaar oud was.
het begon natuurlijk allemaal met een domme pc pentium 166 mhz d8 ik
met macix musicmaker ofzo haha
dus na een paar jaar met samples gewerkt te hebben d8 ik zo van hee wat is dit voor shit man ik wil net als die gasten op de radio klinken!
toen leerde ik DJ Silence kennen en nog veel meer producers
ik vroeg ze allemaal wat voor software ze gebruikten (allemaal cubase sx) dus ik natuurlijk naar de winkel rennen voor cubase eenmaal thuis aangekomen installeerdde ik het maar begreep er geen shit van
tja daarna kocht ik natuurlijk de cubase handleiding/bijbel
wat mij heeft omgetoverd tot superproducer
bla bla bla enzo
en nu heb ik dus een snelle pc, roland e-70, behringer bcr2000 waar ik nog geen shit van snap,nog een paaar microfoontjes en een analoog mixertje
en ik heb net 2 demo's klaar waarvan ik kan verzekeren dat ze gaan inslaan als een bom (moet nog wel ff de vocalen opnemen)
maarjah dat was het dan en sorry voor de droge kennismaking want ik hou niet zo van typen denk ik

ik ben dus Tony-E mijn echte naam is Tolga
ben geboren in rotterdam
ik ben begonnen met producen toen ik (geloof het of niet) 8 jaar oud was.
het begon natuurlijk allemaal met een domme pc pentium 166 mhz d8 ik
met macix musicmaker ofzo hahadus na een paar jaar met samples gewerkt te hebben d8 ik zo van hee wat is dit voor shit man ik wil net als die gasten op de radio klinken!
toen leerde ik DJ Silence kennen en nog veel meer producers
ik vroeg ze allemaal wat voor software ze gebruikten (allemaal cubase sx) dus ik natuurlijk naar de winkel rennen voor cubase eenmaal thuis aangekomen installeerdde ik het maar begreep er geen shit van
tja daarna kocht ik natuurlijk de cubase handleiding/bijbel
wat mij heeft omgetoverd tot superproducer
bla bla bla enzo
en nu heb ik dus een snelle pc, roland e-70, behringer bcr2000 waar ik nog geen shit van snap,nog een paaar microfoontjes en een analoog mixertje
en ik heb net 2 demo's klaar waarvan ik kan verzekeren dat ze gaan inslaan als een bom (moet nog wel ff de vocalen opnemen)
maarjah dat was het dan en sorry voor de droge kennismaking want ik hou niet zo van typen denk ik

Welkom!!!