• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Modular Keys 500 euro 16 voices

Nord Modular Keys 500 euro 16 voices

• matig

Stemmen: 4 19,0%
  • breed en vet te noemen

Stemmen: 4 19,0%
  • makkelijk in de mix te houden en helder

Stemmen: 7 33,3%
  • heb beter gehoord

Stemmen: 6 28,6%

• Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquete gesloten .
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

onnohuizer

Nieuwkomer
Dit is een synth die ik te koop heb staan waar ik 50 euro van de vorige prijs heb gehaald.
Leo wilde hem eerst hebben maar moest een optreden doen en we konden niet snel genoeg de deal doen.
Succes Leo met je Nieuwe Nord Modular aanstaande zondag!

Mensen dit is een Modular die ik destijds voor veel geld heb gekocht.Het is een heel mooi ding maar waar ik zit kan ik het ding niet gebruiken.Ik zit momenteel in Engeland en ik heb het ding dus te koop gezet en deze is aftehalen in Amsterdam!

500 euro voor een zo goed als nieuwe laatste software geinstalleerde Modular.Alles voelt en is bijna als nieuw!!!

www.clavia.es staan de plaatjes en software om het ding te programmeren.
Heb nooit extra stemmen nodig gehad maar dat is een persoonlijke kwestie.
Haalde meestal maar twee patches er tegelijk uit. 4 uitgangen en 2 ingangen of 1 stereo!!
Intern 96Khz 32 bit synthese!! klinkt echt heel goed.Nieuwe G2 heeft alleen meer power en betere Converters maar deze zijn erg goed!!! onwijs veel dynamiek!!!

Perfekte live bak!!!

Mail me als je geinstresseerd bent.

Zelf heb ik niets aan een ruil actie.Ik kan geen spullen gebruiken.Zeil rond de wereld in een paar maanden en daar is geen vaste spanning!! en ruimte voor alle spullen...dus deze kaptein IGLO heeft zijn Modular te koop gezet.

Groeten allen...Synth Fans!!:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back