FAT Freebass 383, MAM MB33 of andere 303 clone

Status
Please reply by conversation.

gekko

Stamgast
Hoi, ik ben op zoek naar een FAT Freebass 383, een MAM MB33 of een andere 303-clone met externe ingang.

Ben jij de jouwe zat! Maak mij er blij mee!

Gekko

Geen dedicated clone, maar wel ERG lekker: Roland MC-09.. Die heb ik evt voor je..

komtiedan

komtiedan

Origineel geplaatst door gekko
Ik zei "ANYONE !!!".

check eerst ff de 303 cloon synth form draadjes wat je precies wil ,...ik zou als je ronde 350.-eu heb voor een acid lab gaan ,...kunje zoo bestellen weekje latur in huisen klinkt beter dan dan de gemiddelde & met sequencer erg belangrijk,...jaaaaaaa
[of ga zoeken naar een syntecno ,..]
ltr ron

Ik kreeg een tip dat bij Peter Verspuy de mb33 mk1 en mk2 (in een amerikaanse versie) verkocht worden voor 99 euro. Dus ik heb de mk2 besteld!

:slotje:

Dat is inderdaad de Next! Superbass 4.4!

Ik heb voor het bestellen nog even gegoogled en daaruit blijkt dat 'ie identiek is aan de MAM MB33 mkII. Hij is alleen voor de Amerikaanse markt bedoeld. Ik heb 'm nog niet thuis en heb ook geen MB33, dus vergelijken kan ik niet. Maar ze zijn identiek, dus wat valt er te vergelijken :)

Citaat van http://www.dancetech.com/aa_dt_new/hardware/item.cfm?threadid=127&lang=1

The MAM products are now available in the US exclusively from Tracoman under the Next! name SpaceBass 3.3, SuperBass4.4, Rez30, Vox11.
www.tracoman.com

Status
Please reply by conversation.
Back