• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Terratec EWX 24/96

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Te koop
Terratec EWX 24/96 PCI geluidskaart. Overbodig geworden door een nieuwe geluidskaart met meer inputs en outputs.

Even wat specs:
  • 24 bit/96kHz
  • 2 stereo inputs
  • 2 stereo outputs
  • Optical out
  • Ondersteunt ASIO 2.0 en GSIF

Er zit een los gameport component bij. In perfecte staat. Werkt prima onder Windows XP. Geleverd met een optisch kabeltje en natuurlijk de driver/software cd.

Handig!
Als je toch al van plan was FL studio aan te schaffen, krijg je met deze kaart nog eens korting (fruityloops express zit er namelijk bij)! Zie flstudio.com voor details, ik heb er zelf geen gebruik van gemaakt.

ewx.jpg

Richtprijs €70
Op te halen in Katwijk.
Verstuurbaar (kosten/risico koper)

Ik ben nog wel op zoek naar wat leuks en heb nog wat te besteden ook. Dus ik kan altijd bijbetalen. :eureka:

Om maar wat te noemen:
-Waldorf 4 pole filter.
-EMU proteus 2000 roms (pop, beat garden, techno synth contruction yard)
-Behringer BCR 2000
-Maar natuurlijk geen andere geluidskaart.

tientje eraf!

60 euro

Gereserveerd.

deze is :verkoght: en gaat morgen met de post mee.

:slotje:

Bedankt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back