Hey!

Okmeister

Do what you wish!
Hoi allemaal,

ik ben een 31 jarige Okmeister (verbastering van Remco, Ocmer, Ok en dan de meister ervan).....

Ik speel sinds mijn 7de levensjaar orgel en keyboard. Sinds 2 jaar speel ik wat gitaar (akoestisch en electrisch).

Ik heb een aantal jaren geleden een drive-in discotheek gehad en ik heb geprobeerd in een bandje te spelen, maar dat werd vanwege onenigheden vroegtijdig in de kiem gesmoord.... (kwam niet door mij....HAHAHA).

Ik ben in het trotse bezit van een Roland E-70 uit 1991. Beetje gedateerd he?? Verder een Dean Avalanche electrische gitaar met een Behringer GX210 versterker en een Yamaha F340 Bl akoestische gitaar. Een set trommels en een mondharmonica!

Het is vakantiegeldweek en ik ben van plan een M-Audio audiophile firewire kaart voor mijn laptop te kopen. Tevens een behringer 1622 mengtafel en een Behringer 2030 A monitorset. Is dit goed spul voor mijn centen?

Tevens wil ik over een paar maanden een synth aanschaffen (max 900 euro) waar ik goed mee uit de voeten kan. Tips zijn welkom, ik heb geen idee....

Mijn muzikale voorkeuren: sympho rock, electro, hard rock en techno.

De groeten,

Okmeister out...

Welkom. :koffie:

Weest gerust. Hier is nooit onenigheid ;)

uitspraak van mijn naam...

uitspraak van mijn naam...

Mijn naam spreek je uit als OKMAISTUR.

Dus niet als OKAYMAISTUR.

Duidelijk??:P

Remy Okmeister ! Alles Goed?

Best een coole naam zo...

voor 900 euro kan je leuk spul kopen hoor, wil je daar ook je fovo muziek mee maken of alleen techno dingetjes?

Ik zou wel een 2ehandse kopen, gewoon meer waar voor je geld!

Koop het hier op het forum, daar zit het meestal wel goed :okdan:

Artiesten die je goed vind?

Favo artists

Favo artists

Bedankt voor je tip!

Mijn favo artiesten: Ayreon, Iron Maiden, Depeche Mode, Pet Shop Boys, Within Temptation. En eigenlijk verder eigenlijk bijzonder veel wat er tussen in hangt. Als de muziek me maar raakt:P

Okmeister....

Back