smackos
Gepokt en gemazeld
Ik zoek een Pitchshifter pedaaltje of Pitschifter microrack 19" van boss of Korg Kaosspad...
Ik heb dit te ruil:
Behringer Ultragain pro,
2x microfoon/instrument
voorversterker met buis en compressortje en EQ. XLR en Jack ingangen...perfect om vocals mooier te maken, live instrumenten op te nemen of om voor een vocoder te hangen voor beter verstaanbare vocoder sounds.
75 euro
Boss DR110 analoge drummachine
met zeldzame MIDI interface (daar moet je je niet teveel van voorstellen, kan alleen 1 geluid tegelijkertijd afspelen...is ok als je hem met een andere drummachine of heel minimaal gebruikt ) uitzichzelf speelt die natuurlijk wel meerdere geluiden!
80 euro
D&R dual springreverb
met Sweep EQ, mist 2 pot bovenkanten, maar die kan je gewoon kopen bij de electrozaak, de knoppen draaien gewoon. Dikke analoge springreverb ultraduister!!! geen wimpy digitale reverb dus! en dat 2x in een doos!
75 euro
Rockteck Flanger
super smudgy flanger pedal
20 euro
Roland MC500MK2
hardware sequencer, voor live of in de studio, supercoole looks!
75 euro
Ik heb dit te ruil:
Behringer Ultragain pro,
2x microfoon/instrument
voorversterker met buis en compressortje en EQ. XLR en Jack ingangen...perfect om vocals mooier te maken, live instrumenten op te nemen of om voor een vocoder te hangen voor beter verstaanbare vocoder sounds.
75 euro
Boss DR110 analoge drummachine
met zeldzame MIDI interface (daar moet je je niet teveel van voorstellen, kan alleen 1 geluid tegelijkertijd afspelen...is ok als je hem met een andere drummachine of heel minimaal gebruikt ) uitzichzelf speelt die natuurlijk wel meerdere geluiden!
80 euro
D&R dual springreverb
met Sweep EQ, mist 2 pot bovenkanten, maar die kan je gewoon kopen bij de electrozaak, de knoppen draaien gewoon. Dikke analoge springreverb ultraduister!!! geen wimpy digitale reverb dus! en dat 2x in een doos!
75 euro
Rockteck Flanger
super smudgy flanger pedal
20 euro
Roland MC500MK2
hardware sequencer, voor live of in de studio, supercoole looks!
75 euro