Hanz
Anonieme Analogist
De beroemde / beruchte Smackos TG-33 demo tijdelijk hier te downloaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hooihuis
...en om de hype wat verder aan te wakkeren hier nog wat geluidjes.....![]()

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Leuke bak dit zeg, ik ben zeker niet teleurgesteld. Aan de ene kant is hij natuurlijk erg beperkt, maar als je aan de slag gaat met wat hij wel kan kom je echt op leuke resultaten. Er zijn bijvoorbeeld zeer mooie strings uit te halen met wat eenvoudig programmeerwerk (erg diep gaat het sowieso niet), die met een opgenomen vectorbeweging echt tot leven kunnen komen. De effecten zijn natuurlijk drie keer niks, we praten wel over 1991.... maar bij sommige klanken zijn ze zeker bruikbaar voor een juiste retro-sfeer. Een filter mis ik eigenlijk niet eens zo en het dwingt je ook anders te denken als je een bepaald resultaat wil...maar eigenlijk hoeft dat natuurlijk niet, want het is nu eenmaal geen bak die alles kan. Deze is digitaal in hart en nieren en klinkt ook zo, maar wel met een fijn lo-fi randje. Kortom: geen spijt van, zeker niet voor het geld. Een leuke, inspirerende synth![]()

ja dat zegt iedereen over een synth die ze net aangeschaft hebben natuurlijk![]()
Het is tenslotte allemaal persoonlijk. Ik wilde mijn Fizmo en de K5000s vroeger ook graag okee vinden, maar heb die uiteindelijk ook verkocht omdat we toch geen vriendjes konden worden.

.
Moet ook nodig weer es wat met de mijne gaan doen