hardcore

anoniempje

hobby knooier
hallo industrial rag trackje

alle sounds op 2 na zijn verkregen door op de random knop te drukke ( allle knopjes in willekeurige posities dus) kreeg er lekkere vage sounds door is keer wat anders

klik mij

Wel coole metalen geluiden heb je er in. Maakt de sfeer wel goed! Mis alleen de percussie in het begin.
De percussie wat er na komt klinkt wel een beetje iel, mag er wel dikker inliggen in mijn ogen.
Als het ineens weer stopt heb je alleen 1 a 2 geluidjes die het opvullen. Een dikke duistere pad om het op te bouwen zou mij niet verkeerd klinken. T klinkt nog wel een beetje te kaal zo. Bij 3.48 zou er nog wel wat meer shit bij mogen, of een dubbele kickloop.
En je hebt een halve mintuut stilte op t eind ;)

Klinkt leuk, maar niet extreem boeiend.

Granular synthese?. Klinkt goed, man!

Veel variatie erin en goed gekozen geluiden. Doet me een denken aan Newstyle hardcore. Het blijft me boeien.

Origineel geplaatst door chosenminder
Doet me een denken aan Newstyle hardcore.

--> ????

Kan ik echt niet met je delen die mening maar goed

OT:

Lekker hoog vaagheidsgehalte anoniempje ! :okdan: , Ik mis alleen percussies en de beuk op de kick, de echte lekkere rag die ervoor zorgt dat ik beide vuistjes boven mijn hoofd wil schudden :o:

Klinkt zeker wel lekker voor een 'random' trackje tussendoor :)

hej thanks voor jullie reacties had juist gedacht dat de meeste dit herrie zoude vinden

het was ook nie ech serieus als track gemaakt vandaar dat alles nog al statisch en recht toe recht aan is was meer om zoveel mogelijk vage geluidjes passend in een trackje te krijgen

misschien ga ik er nog eens mee verder of een ander

Ik vind het wel herrie eigenlijk. Maar toch vind ik het voor dit genre best leuk. De variaties in de beat vind ik leuk, wat ik te vaak mis bij hardcore, als ik het al hoor uit een dom golfje die langsrijdt (er naar luisteren doe ik niet). Maar speedcore is het echt niet... Het gaat niet echt 'laag', maar dat heeft wel weer als voordeel dat het harder uit de speakers kan knallen... Als je dat zou willen :)

variaties in de beat ??? dat is 1 en het zelfde loopje de hele track lang :)

en wie heeft het over speedcore gehad waar lees jij dat het speedcore moet zijn ??

beetje rare ongegronde meningen lees dan eerst de hele topic is zou ik zegge

Origineel geplaatst door anoniempje
variaties in de beat ??? dat is 1 en het zelfde loopje de hele track lang :)

en wie heeft het over speedcore gehad waar lees jij dat het speedcore moet zijn ??

beetje rare ongegronde meningen lees dan eerst de hele topic is zou ik zegge

Whehe ik denk dat ie mijn track geluisterd heeft :o:

Wel coole vage geluiden ja, je track begint wel vrij abrupt, ik had het zelf wat beter opgebouwd.

Kick vind ik wel ok, lekker rauw en beukt wel goed.

Ja, wel een lekker trackje!!:)

Back